Osaliselt sisaldab see summa Arro sõnul ka tootmise kulusid, kuid osaliselt lisanduvad need sellele summale.

Arro sõnul on Tallinna Sadama reklaamikampaanial mitu eesmärki. Ühelt poolt soovitakse kampaaniaga jõuda paljude Eesti inimesteni ning pakkuda neile lisavõimalust oma raha säästmiseks ja kasvatamiseks investeerida Eesti ühe tuntuma ettevõtte aktsiatesse. Teisalt kannab kampaania ka Tallinna Sadama tegevuse tutvustamise ja positiivse mainekujunduse efekti, et arendada ettevõtte brändi ja tugevdada konkurentsivõimet.

„Nende eesmärkide saavutamiseks peame jõudma võimalikult suure hulga Eesti inimesteni, mis eeldab nende teavitamist. Tegemist on sedavõrd olulise, märgilise ja ulatusliku projektiga ja investeerime teadlikult selle õnnestumisse,“ lausus Arro.