Teise koha ning 10 000 eurot auhinnaraha sai Callmidwife.com ning kolmanda koha koos 5000-eurose auhinnarahaga sai Finisher.TV.

Tänaõhtuses superfinaalis võtsid mõõtu kolm äriideed:

TempID - ühekordselt või korduvalt kasutatav nutikleepekas mis mõõdab ja salvestab kehatemperatuuri andmed, mis on loetavad mobiilist. Mobiilise rakendusega on võimalik erinevaid tervisenäitajaid analüüsida, pidada ravi-logi ja saata andmed mugavalt arstile.

Callmidwife.com- rasedatele mõeldud veebi- ja mobiilirakendust, mis kasutab firma meditsiiniekspertide poolt loodud teaduspõhiseid algoritme, mille abil saab naine enda rasedust paremini monitoorida, kaebusi diagnoosida ja koduseid ravijuhendeid kasutada. Lisaväärtusena pakutakse ämmaemanda nõuandetelefoni, live chat konsultatsiooniteenust ning peagi on lisandumas ka video konsultatsioon, mis kõik on kättesaadavad ööpäevaringselt ja 7 päeva nädalas.

Finisher.TV- võimaldab osalejal oma positiivseid spordiemotsioone meenutada ja sõpradega jagada tootes selleks TV-sarnase video võistleja nime, numbri, koha ja ajaga.

Ajujahi superfinaali žürii s olid Elisa Eesti juht Sami Seppänen, Funderbeami asutaja Kaidi Ruusalepp, EASi nõukogu esimees Erki Mölder, Eesti Äriinglite Assotsiatsiooni EstBAN tegevjuht Heidi Kakko ja SEB innovatsioonijuht Mart Maasikas.