Ärileht uuris Foxcademy meeskonnalt, kui kaugele on jõudnud nende õppeplatvormi arendamine ja millised on tiimi tulevikuplaanid ning unistused?

Kuhu olete jõudnud toote arendamise-ja lansseerimisega tänaseks päevaks?

Jaanuaris lõpetasime 6 kuud kestnud pilootprojekti, mille käigus õppisid kaheksa kooli õpilased meie digitaalõppeplatvormi prototüübist matemaatikat. Tagasiside õpilastelt ja õpetajatelt oli ülipositiivne ning süstis meie tiimi kindlust, et teeme õiget asja.

Hetkel arendame andmebaasi ning sisuhaldusliidest paralleelselt veebirakendusega, mille lansseerime eelregistreerunud kasutajatele juba sellel kevadel.

Mis on seni teie meeskonna kõige silmapaistvam saavutus?

Suurimaks saavutuseks peame seda, et suutsime eelmisel aastal arendada digitaalõpiku prototüübi mis tegelikult õpilastele ka meeldis. Ühendada matemaatika akadeemiline pool hea kasutajaliidese ja rikkaliku digitaalõpikogemusega ei ole sugugi kerge töö. Kusjuures Foxcademy saigi alguse küsimusest: “Huvitav miks ei olnud meil keskkoolis õppides ühtegi väga head digitaalõpikut?”

Mis on olnud kõige suuremad tagasilöögid ideede teostamisel?

Arenduspoole puhul on keeruline see, et meil on müüdava tootega raske turule tulla, sest arendada on vaja palju ning meie tiim ei rahuldu kesise toote lansseerimisega.

Äriarenduse poole pealt oleme aru saanud sellest, et tihtipeale ei saada aru kui palju võib andmeanalüüs haridussüsteeme muuta, ning kui saadakse aru, siis peetakse meid pisut hulludeks. See ei ole sugugi halb, sest ainult need inimesed suudavad maailma muuta kes on piisavalt segased, et selle peale üldse mõtlema hakata.

Mis on olnud teie meeskonna jaoks suurim õppetund?

Õnneks pole me millegagi väga suurelt puusse pannud, seega “õppetundi” pole veel olnud. Ilmselt oleks midagi dramaatilist juba ammu juhtunud, kui meie kõrval poleks abistavaid mentoreid tänu kellele me nii kaugele oleme jõudnud. Lisaks mentorite nõustamisele aitab riske leevendada networkimine – iga kord, kui seletame enda ideed inimestele, kes pole meie tegemistega kursis, saame me uut ja värsket tagasisidet enda tegemistele.

Kus ja millisena näete oma ettevõtet aasta pärast?

Kas jõuame laieneda mõnele välisturule juba aasta aja jooksul sõltub meie äri- ja tootearenduse võimekusest. Geograafilise asukoha tõttu hoiame fookust praegu Eestil ja põhjamaadel – Stockholmis toimub on-site äriarendus praegugi. Ei tähenda see aga seda, et meie ambitsioonid pole globaalsed. USA-s loodud kontaktide põhjal saaksime Californias püsti panna ühe pilootprojekti ning lisaks sellele külastas Kenneth Pohl eelmise aasta novembrikuus erinevaid koole Indias. Samas tuleb aga meeles pidada ka seda, et meie turg on tsükkliline ning suuremaid eksperimente on parim läbi viia algusega septembris või jaanuaris.

Kui peaksite valima Ajujahi TOP30 seast ühe lemmiku, kes see võiks olla ja miks?

Foxcademy, sest usume, et see mis me teeme on õige ja oleme hingega asja kallal.

Foxcademy