Valiku tegemisel hindas žürii kõige kõrgemalt meeskondi, kellel oli näidata ette toode ja neid, kes oskasid veenvalt põhjendada, kuidas saab nende tulevane toode või rakendus olla oma kasutajaskonnale kasulik.

Seitsme parima hulka pääsesid:

SprayPrinter


SprayPrinter on juhtmevaba printer, millega saab trükkida pildi oma nutitelefonist vabalt valitud tasapinnale. Selle jaoks on vaja telefoni äppi, sobivat kujutist ja SprayPrinteri kinnitamist aerosoolvärvile. Kui eelnimetatud toimingud on tehtud võidki alustada enda, oma kassi või Batmani trükkimist seinale, särgile, autole või kapile.

Levidera

Levidera säras Ajujahis virtuaalse hääleseadjaga, mis annab õpilasele reaalajas visuaalset tagasisidet ning aitab igaühel laulmist nautima hakata.

FeelingStream


FealingStream pakub uut tarka lahendust, mis analüüsib automaatselt müügihuviga klientide kirju ning suunab nad otse müügimeeskonnale. FeelingStream-i toode loeb ja mõistab teksti ning on mõeldud suurtele ettevõtetele, kes saavad igapäevaselt klientidelt rohkem kui 500 e-kirja või tagasisidet.

Wisemile

Wisemile on sotsiaalne transpordi võrgustik. Ettevõtte eesmärk on ühendada omavahel autojuhid, reisijad ning pakisaatjad ja tellijad läbi ühe rakenduse, mis seisneb inimeselt inimesele sõidujagamises, takso- ja kullerteenuste pakkumises.

Foxcademy


Foxcademy arendab interaktiivset õppeplatvormi keskkooliõpilastele. Õpilased saavad omandada uusi teadmisi kasutades 3D mudeleid, interkatiivseid elemente, mängides mänge, vaadates videoklippe, mis tõhustavad õppeprotsessi. Tänu uudsele õppeplatvormile saavad õpetajad hea ülevaate õpilaste arengust kasutades spetsiaalselt väljatöötatud analüütikatööriistu.

Railreed


RailReed osaleb Ajujahil uuendusliku kangasoaga, mis võimaldab muuta lõimetihedust ja kanga laiust kudumise käigus ning tõestab, et uuendused on võimalikud ka kõige traditsioonilisemas valdkonnas.

Pürg (Bison)


Bison pakub pressvilidist tehtud teklikotti, mille iga kool või organisatsioon saab ära personaliseerida pannes peale oma sümboolika. Tegelikult on Bison vahetanud oma nime. Meeskonna esindaja põhjendas muutust sellega, et edasiarenev bränd ning uudistoodete imago vajas midagi, mis hõlmaks ajas tugevamaks kujunenud nišši ja identiteeti paremini. Seetõttu sai Bisonist hoopis Pürg.