Kopenhaagenis toimuv konkurss on hea võimalus näidata end ligi kuuekümne riigi esindajatele ja investoritele, seeläbi oma ideed rahvusvaheliselt tutvustada ning osaleda kõrgetasemelistel koolitustel.

Seni on Eestist kõige edukam olnud Sorry as a Service jõudes finaali. Ettevõte esindas Eestit 2015. aastal, praegu tegutsetakse Londonis ja selle kliendi hoidmise teenust arendava ettevõte juhid arvati maineka majandusajakirja Forbes 30 tuleviku juhi hulka. Möödunud aastal pääses Fanvestory, mis pakub muusikateoste autoritele võimalust kaasata fännidelt raha loomingu edendamiseks, võimaldades fännidel saada osa teose kasutamisest tekkivatest tuludest, investorite voorus 348. seast viie parima hulka. CBC alavõistluse eGovernance Solutionsi võitjaks kuulutati andmetöötluses innovatsiooni teinud Eesti ettevõte DeepScan ning anti üle auhind pealaval.

„Konkursi üks eesmärke on näidata, et loovusel on oluline roll igal elualal. Ootame konkursil osalema kõiki ettevõtteid, kelle ambitsioon on jõuda rahvusvahelisele turule oma innovaatilise toote või teenusega, mille kujunemisel on olnud kaastegev loovisik,“ selgitas Loov Eesti tegevjuht Eva Leemet.

“Euroopa majandus põhineb paljuski väikeettevõtlusel ja nende loodaval innovatsioonil. Peame innustama loovust ja ettevõtlikust. Kui sa tahad endale tulevikus tegevust ja sissetulekut, pead sa olema masinast võimalikult erinev: loov, kriitiline ja sotsiaalne,” rõhutas konkursi patroon Kaja Kallas.

Konkursi kolm parimat lülitatakse Balti- ja Põhjamaade ühisesse ettevalmistusvõrgustikku ning neid valmistavad võistluseks ette parimad eksperdid CBC Baltic and Northern Countries Bootcampil.

Kolm Eesti konkursil väljavalitud meeskonda osalevad CBC arendusprogrammis, lisaks saavad nad oma ettevõtte tutvustuse üles panna investorite jaoks mõeldud ülemaailmsesse infokeskkonda, osaleda konverentsil ja investorkohtumistel.

Konkursil osalemise tähtaeg on 15. mai kell 23.59. Osalemiseks on vaja aadressil www.looveesti.ee täita detailne ankeet, kus lisaks isikuandmetele on ülevaade toote/teenuse ideest ja meeskonnast Esitatud ankeetide põhjal valitakse välja finalistid, kel tuleb ekspertide paneeli ees oma ettevõtte ideed tutvustada (pitchida) 3 minuti jooksul inglise keeles.

Võitja ja kaks finalisti selgitab žürii välja 25. mail.