Klientidel on mure, sest tellitud kaubad ei jõua õigel ajal kohale. Tegemist on olukorraga, mis kurvastab mõlemat osapoolt — nii kauba müüjat kui ka ostjat. Selle olukorra peamiseks põhuseks on eelkõige logistika ja tarnetega seotud probleemid. Selleks, et pakkuda jätkusuutlikult soodsaimaid hindu turul, ostame kaupu erinevatest keskladudest ja riikidest. Kuna tegemist on tihti suurte kogustega, võib ette tulla olukordi, kus kaup on lihtsalt otsas või viibib meist mitte olenevatel tingimustel mõned päevad ja see viivitus toob kaasa kliendi pahameele. DLB e-kaubamaja on selliste olukordade parandamiseks valinud järjest hoolikamalt koostööpartnereid ja püüab alati probleemi ilmnemisel klienti olukorraga kursis hoida.

Probleeme võib tekitada ka tellimisvoo käitlemine ja kliendisuhtlus. E-poed saavad pakkuda soodsamat hinda kui jaekaubanduse ettevõtted, hoides kokku tööjõukulu ja kaupluse pinna arvelt. Kui aga klientide arv kiiresti kasvab, ei suudeta kliendisuhtluse taset alati stabiilsena hoida. Suurtes e-poodides võib juhtuda nii andmebaasi apsakaid kui esineda puudulikku tooteinfot. Praegu on DLB e-kaubamaja valikus üle 20 000 toote ja see arve suureneb pidevalt. Klient soovib ühest küljest pidevat uuendatud kaubavalikuga e-keskkonda, teisest küljest tuleb kõik tooted sisestada, lisainfo tõlkida, andmed kontrollida, kategoriseerida — see on väga mahukas töö ja kuna tegemist on inimressursiga, siis vahel võib sisse sattuda mõni loogika- või kirjaviga.

DLB e-kaubamaja kasutab koostööpartneritena ettevõtteid, kes kullerteenust või kaubavedu pakuvad. Vahel saame tagasisidet, et klient ei ole jäänud rahule rikutud pakendi või kullerteenuse kvaliteediga. Saame aru, et kliendi ees vastutame meie, sest kaup on tellitud meie keskkonnast, ja pakkudes tasuta transporti, vastutame selle eest kuni kauba kätte toimetamiseni. Oleme usalduskünnise tõstmiseks ja kliendile turvatunde pakkumiseks loobunud ettemaksust ja klient saab DLB e-kaubamajale tasuda kauba kätte saamisel. Kogemustele tuginedes julgeme öelda, et eesti klient on väga tundlik ettemaksete osas.

Kokkuvõttes suudame jaekaubandusega võistelda ja pakkuda väga konkurentsivõimelisi hindu. Samas on palju tegureid, mida e-poed otseselt mõjutada ei saa: tarne, kullerteenused, toote kvaliteet jne. Enamik kliente on kauba, tarne- ja tellimistingimustega väga rahul, kuna hoiab kokku nii raha kui aega. Oluline on oma klientide vastu aus olla ja kui peaks tekkima väike viivitus või muu tarnet segav asjaolu, tuleb võtta vastutus ja pakkuda kliendile välja võimalik parim lahendus.

Kõik suuremad e-poed puutuvad sarnaste olukordadega igapäevaselt kokku. DLB e-kaubamaja teeb omalt poolt kõik selleks, et eelpool mainitud probleeme ennetada ja klientidele pakkuda lisaks heale kaubavalikule ja soodsatele hindadele ka suurepärast teenindusekvaliteeti. E-kaubandus on Eestis kiiresti kasvav valdkond. Soodsate pakkumiste ja usaldusväärse teenuse kaudu kutsume klienti turvaliselt e-kaubamajja ostlema ja ka korduvost on tänu positiivsele kogemusele kiire tulema.

Jaga
Kommentaarid