Palju on neid internetipoode, mille puhul on raske tuvastada, kas ja kust üldse saab probleemi korral abi. Puuduvad vajalikud meiliaadressid ning telefoninumbrid, tihti on täitmata ka tarbijakaitse poolt esitatavad nõuded. Mida läbipaistvam on e-poe ülesehitus ning abimoodul, seda usaldusväärsem on see kliendi jaoks.

Vaadates konkurentsi aastaid tagasi ning nüüd on kindlasti lihtne tõdeda, et vanasti oli kindlam teha tavapood, tänapäeval aga eelistatakse internetis müümist. Sellega kaasnevad tarbija jaoks ohud, mida on meie töötajad ka igapäevaselt pidanud nägema. Nädalas tuleb mitmeid kirju, kus küsitakse erinevate imedieetide- vaarika ketoonide ning massilisajate Xtreme Gain ja Xtreme Power kohta. Vigases eesti keeles antud informatsioon, imeliste tulemuste lubamine, erinevate piltide ja inimeste nimede kasutamine, keda ei eksisteeri — see kõik ühendab tihti neid tooteid. Viimasel kahel tootel on ühiskonna surve tõttu täiendatud kodulehekülgi, kuid kas see piisav tarbija usalduse tagamiseks?

Mitmed tarbijad on teinud avaldusi ning „Pealtnägija“ on käsitlenud keelatud toidulisandi NitroFX levitamist Eestis aastal 2008 (http://uudised.err.ee/index.php?06118491) ja agressiivse reklaamikampaaniaga vaarikaketoonide kasutajate muresid aastal 2013 (http://www.tarbija24.ee/1161788/salenemistablett-raspberry-ketone-forte-voib-pohjustada-sudamehaireid).

Veebipoodide usaldusel mängib rolli erinevate tarbijakaitse nõuete täitmine ning esile toomine, toodete registreerimine ravimiametis, kas ja mis tingimustel kaupa saab tagastada, puudub eestikeelne toote informatsioon ning koostise analüüs, isikuandmete kaitsmise tagamine. See kõik on ettevõtja töö ning näitab, kas ettevõtja on omal alal pädev. 

Probleemiks on saamas ka toitumis- ning treeningkavade müümine. Kavasid on hakanud koostama inimesed, kes on võib-olla enda peal tulemuse saavutanud, kuskil võistlusel mõne kõrgema koha saavutanud. See kindlasti ei tee inimesest veel eksperti, et küsida raha teiste nõustamise eest. FitShop rõhub kvaliteedile ning pöörab kliendi tähelepanu sellele, et kava tellimisel uurida treeneri tausta, kas ja kui palju haridust tal sellel alal üldse on. Meie oleme selle enda kliendile nähtavaks teinud, et ta ei peaks ise lisatööd tegema.

FitShop.ee on aastaid edukas olnud internetipood, mis pakub laia valikut eritoite, toidulisandeid ning treeningvarustust. Meie missiooniks on alati olnud inimeste nõustamine — kättesaadavus nii veebi kaudu kui ka reaalselt meie poodides kohapeal. Meie poe kodulehel on alati nähtaval abi küsimise jaoks telefoninumber ning meiliaadress. Täiustame pidevalt oma netipoodi, et olla kättesaadavam ning paremini mõistetav kliendi jaoks. Koolitatud töötajad rõhutavad alati tervislike eluviiside ning toitumise olulisust.

Kõik tooted, mis on FitShopides müügil, on legaalsed ning neid võivad kasutada harrastajad ja võistlevad sportlased. Tooteid kontrollib nii Ravimiamet kui ka Veterinaar- ja Toiduamet.  Kõikide toodete juures on eestikeelne toote tutvustus, kasutusjuhend, koostise analüüs ning pilt tootest. Täiendame ka tooteid õpetavate videodega, kus oma ala professionaal Ott Kiivikas annab nõu, milleks antud toode on ning kuidas seda kasutada. Terve meie töökas kollektiiv on kliendile veebilehel nähtav.

Meie huvi on pakkuda kliendile kindlustundega ostlemist, seetõttu usume, et Ostukaitse süsteemi loomine on kindlasti vajalik. Pidev kontroll ning kaitse annab nii ettevõttele kui ka ostjale.

OÜ Robocop
www.fitshop.ee

Jaga
Kommentaarid