Läbi garantiiga ostukeskonna soovime julgustada inimesi e-poodidest senisest rohkem kaupu ja teenuseid ostma ning loomulikult populariseerida e-paubandust ja tõstame e-kaupmeeste usaldusväärsust. Hästi toimiv ja mugav keskkond toob järjepidevalt turule uusi kauplejaid ja ostjaid. Praegu toimetab Eesti e-kaubanduse turul üle 1000 e-poe ja inimestel ei ole piisavalt informatsiooni, et selles virvarris orienteeruda usaldusväärsete e-poodide leidmisel ja nendest ostu sooritamisel.

Siit ka meie mõte pakkuda internetis ostu ja makse sooritanud inimestele raha tagasi garantiid juhul, kui tellitud teenust või kaupasid ei tarnita ostjale ning kaupmees ei tagasta ka raha — täiendav tunnetatud usaldus ja kindlsutunne.

Probleemide korral pakume tarbijale abi ning vajadusel hüvitame talle teenuse või kauba eest tasutud summa peale juhtumi kiiret menetlemist.
Teenust pakutakse ainult Ostukaitse süsteemiga liitunud e-poodidest ostmisel.

Tarbija jaoks on Ostukaitse garantii tasuta ja rakendub automaatselt sertifitseeritud e-poest ostes.

Ostukaiste süsteemiga liitumiseks ning turvalise ostukeskkonna sertifikaadi saamiseks läbivad e-poed sobivusauditi. Sobivusaudit hõlmab müügiprotsesside, finantsjuhtimise, juhatuse liikmete, ettevõtte ajaloo, -kodulehe, ja -tegevuse analüüsi.

Ostukaitse tulemusel suureneb e-poodide usaldusväärsus, e-poode külastavate klientide arv, ostusoorituste protsent ja müügitulu.
Tarbijate usaldus e-kaubanduse vastu kasvab, suurenenud konkurents laiendab kaupade ja teenuste valikut ning alandab hindasid. E-poodidel on suurem vastutus olla korrektne oma pakkumistes ning väheneb e-kaubanduses toimuvate pettuste arv.

Eesti jaoks kasvab e-kaubanduse käive, samuti eksportkäive , mis elavdab Eesti majandust tervikuna. Täieneva konkurentsi tõttu pidurdub inflatsioon, suureneb Eesti maksutulu.

Jaga
Kommentaarid