"Tegemist on tuntud ettevõttega. Kui me vaatame rahva huvi asja vastu, siis kindlasti ollakse sellest kaubamärgist huvitatud. Eriti nooremad inimesed, keskealistele ei ole neil palju ilmselt midagi pakkuda," sõnas Gofman, kes pidas H&Mi kõige tugevamaks küljeks lasterõivaid, mille puhul konkurents Eestis kõige nõrgem.

Kindlasti leiavad sealt midagi ka teismelised tüdrukud. "Meeste kaupade osas ma ei näe, et nad nii tugevad oleks," rääkis ta.

Kõige suuremaks konkurendiks võibki kett Gofmani hinnangul kujuneda odavamat kiirmoodi pakkuvatele rõivakettidele, nagu näiteks Terranova, New Yorker, aga ka Zara.

A&G rõivaketi strateegias Gofmani sõnul vaevalt midagi ringi vaadatakse, kuid kindlasti jälgitakse uue rõivaketi arengut. "Eks ta (H&M - toim) turuosa võtab endale kindlasti kellegi arvelt, natuke siit ja natuke sealt," sõnas mees.

Kolme poega turuletulek on Gofmani sõnul realistlik. "Ma arvan, et algatuseks on seda parasjagu ning eks elu näitab, mis tulevik toob, kuid selge on see, et ega H&M väikelinnadesse vaevalt niipea läheb. Küsimus võib ühel hetkel olla Tartus."

H&M siseneb järgmisel aastal nii Eesti Läti kui ka Leedu turule. Eestis avatakse poed järgmise aasta sügisel.