Eesti Posti administratiivdivisjoni juhi Kaido Padari sõnul otsib posti- ja logistikaettevõte järjepidevalt lahendusi transpordi efektiivsemaks muutmiseks.

„Meie jaoks tähendab kasutatud sõidukite töös hoidmine oluliselt suuremat varuautode reservi, kuna kasutatud autod vajavad rohkem hooldetöid. Samuti puudub neil tehasegarantii ja kogu remont tuleb tasuda ettevõttel, sh tuleb arvestada veel sõidukite remonti viimise kuludega,“ rääkis Padar.

Padar lisas, et autode võõrandamisel soovitakse koostööd teha teada tuntud automüügi aedadega, kuid samas otsitakse ka ise aktiivselt partnereid, kes oleksid huvitatud kogu komplekti ostmisest.

„Võõrandamisele kuuluvate sõidukite hulgas on nii Mercedes Benz kui ka Renault kaubikuid kubatuuriga 10-14 m3. Müüki minevate sõidukite hinnad algavad olenevalt sõiduki tüübist ja seisukorrast 6500 eurost ja ulatuvad 12 000 euroni,“ märkis Padar. Sõidukid vabanevad postiveost järk-järgult, ajavahemikul juulist novembrini.

Eesti Post vahetab aastatel 2012–2013 välja ligikaudu 220 sõidukit. Autopargi uuendamisega viiakse sõidukite keskmine kasutusaeg viie aasta peale.

Eesti Postil on igapäevaselt kasutuses ligi 400 sõidukit, mis on Eestis suurim ühele äriühingule kuuluv autopark. Saadetiste transportimisel postiasutustesse ja klientidele läbivad autod meie teedel enam kui 30 000 kilomeetrit ööpäevas.