Ettevõtete teatel on esinduste ühendamise eesmärgiks pakkuda oma era- ja äriklientidele veelgi terviklikumat teenindust ning suhtlus- ja IT-teenuste kooslust. Täna avati EMT ja Elioni esimene ühine esindus Järve Keskuses Tallinnas. Lähikuudel avatakse ühised esindused ka Narvas, Tartus ja Pärnus.

EMT peadirektori Valdo Kalmu sõnul on kaks ettevõtet teinud pikalt koostööd, kuid nüüd on põhjust ja võimalusi seda veelgi laiendada. „Meie mõlema huvi on pakkuda oma klientidele kõrgel tasemel teenindust ja teenuseid, ettevõtet targalt majandada ning hoida oma turupositsiooni. Näeme üha enam seda, et koos tegutsedes, ühe ja teise eeliseid kombineerides oleme tugevamad," ütles Kalm.

„Oluline põhjus tihedamaks koostööks on ka see, et Eesti inimesed tajuvad meid üha sarnasemana ja see tekitab paratamatult ootuse, et meie juures saab mõlema ettevõttega soetud asjad ära ajada. Oluline on ka see, et fiks- ja mobiilside piirid on niikuinii hägustumas ja varsti on raske vahet teha ja polegi vahet, mis valdkonna teenusega tegu on," lisas Elioni juht Arti Ots.

EMT ja Elion pakuvad juba täna ühiselt tarkvaratelefoni teenust Hallo, millega on võimalik lauatelefoninumbri kõnesid algatada või vastata lisaks internetitelefonile veel arvutis, tahvelarvutis või nutitelefonis. Ühenduse loomiseks võib kasutada mobiilset interneti või wifi-võrku. Ühtlasi on ettevõtted arendamas lahendust, mis võimaldab Elioni nutiTVd EMT klientidel ka mobiili teel kasutada.

Suurklientide ühise teenindamise poole liigutakse järk-järgult, praeguste plaanide järgi saavad esimesed suured organisatsioonid endale kahe ettevõtte peale ühise halduri aasta lõpupoole.

Lisaks ühistele esindustele, teenustele ja suurklientide teenindusele teevad EMT ja Elioni tihedat koostööd ka infoturbe, turunduse jms valdkondades.