Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste, kuni 40-aastaste hulgas, ei tähenda see, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot, vahendab Inspired - pea iga teine üle 60-aastane internetikasutaja ostab internetist. Peamiselt on nende ostukorvis kindlustus, ürituste piletid ja raamatud. Tulevikus oleksid nad valmis internetist ostma ka laeva- ja lennupileteid ning reisipakette.

Väga selgelt joonistuvad välja tooterühmad, mida ostetakse Eesti ja mida välismaa internetipoodidest. Riiete, spordikaupade ja jalatsite müüjad võistlevad juba praegu lisaks kohalikele konkurentidele ka välismaa internetipoodidega. Sarnane trend jätkub ning pigem on näha selle süvenemist. Noored ostavad valdavalt riideid ja jalanõusid välismaa internetipoodidest ja uuringutulemuste põhjal ei kavatse nad tulevikus oma ostukäitumist muuta.

Samuti ilmnes uuringust, et isegi kui ostu internetis ei sooritata, on see paljude tooterühmadega tutvumiseks oluline infokanal ning tooterühmiti on seos internetist info otsimise ja sealt ka ostmise vahel erinev. Näiteks teatri-, kontserdi- või kinopileti ostjatest 61 protsenti sooritas peale internetist info leidmist seal kohe ka ostu. Ravimite internetist ostmine on veel olematu, samas on internet oluline kanal ravimite kohta info saamisel – 43 protsenti ostjatest otsis enne viimast ostu infot internetist.

"Kuna otsingumootor on internetis info otsimise ja leidmise väravaks, saab määravaks kodulehe leitavus ehk selle esimeste seas kuvamine. Tootjate või poodide kodulehed on olulisimad info saamise kohad enamike tooterühmade kohta. Kodulehe ülesehitus ja sealt toodete ning teenuste info leitavuse ning edastuse roll olemasolevatele või potsentsiaalsetele tarbijate kommunikatsioonis muutub veelgi olulisemaks," kommenteerib meediaagentuur tulemusi.