Trendi nimi on Gamification ja oma sisult tähendab see klassikalise turundamise ja arvutimängudest õpitud hasardi kasutamist turunduses.
„Probleem on selles, et kohe-kohe on see trend, kus firmad enam lihtsalt ei kõneta oma kliente ja töötajaid, vaid kaasavad nad oma sõnumi paremaks kohaleviimiseks ennast unustama panevatesse mängudesse, jõudmas ka Eestisse,“ märkis Naarits.

„Kuid meil pole veel olemas selle trendi jaoks tabavat eestikeelset sõna.“

Naaritsa sõnul on Gamification Eestis ettevaatlikult tõlgitud küll mängustamiseks, küll mänguturunduseks, küll mängustamise turunduseks, kuid kõik need sõnad on kohmakavõitu ega anna edasi asja revolutsioonilist sisu.

Ärileht küsib lugejatelt: kuidas võiks sõna Gamification kõige tabavamalt tõlkida eesti keelde? Kõigi soovitajate vahel loosime välja pääsme 3.oktoobril toimuvale päevasele workshopile: Game Thinking.100 Ideed.