Enam ei pea kliendil olema erinevate kaubamärkide jaoks erinevad sooduskaardid, vaid ühe boonusprogrammiga saab kasutada kuue erineva kaubamärgi eeliseid 35-s poes üle Eesti.
Boonusprogramm pakub kliendi ostudele vajadusel kaks korda pikemat tagastusperioodi ning üllatab personaalsete soodustustega. Suve jooksul käivitatakse programm ka Lätis ja Leedus ning sügisel laieneb boonusprogramm ka e-poe klientidele.

Uue boonusprogrammiga saab liituda tasuta alates 19. maist kõikides Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni ja Blue Inc Londoni poodides. Samuti Moetänava kaupluses (Veerenni 24, Tallinn). Uuele kliendile piisab liitumiseks poes vastava soovi avaldamisest ning ID-kaardi registreerimisest. Senised püsikliendid saavad liitumiseks uuendada oma kontaktandmeid poe kassas.

„Soovime teha oma klientide elu mugavamaks ja valikuvõimalused suuremaks – kliendil on võimalus teenida boonuseurosid oma kliendikontole iga ostu pealt ning valida ise, kus ja mis määral ta teenitud boonust kasutada soovib. Ostes endale mantli Ivo Nikkolost, saab selle pealt teenitud boonust kasutada hoopis mehele kingiks ostetud särgi eest tasumisel Baltmani kaupluses. Boonustaseme suurus võib tõusta kuni 10%-ni, sõltuvalt aasta jooksul tehtud ostude kogusummast,“ sõnas Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Uus boonusprogramm pakub ostjale vajadusel muretumat kauba tagastusvõimalust – ostetud kasutamata kauba saab ükskõik millisesse sama kaubamärgi poodi tagasi tuua 30 päeva jooksul. Kui paljud kliendiprogrammid pakuvad soodustust vaid täishinnaga toodetelt, siis AndMore programmiga liitudes saab boonuseurosid nii teenida kui kasutada igal ajahetkel - ka üldiste allahindluste ja kampaaniate ajal.

„Programmi raames soovime teha personaalsemaid pakkumisi oma klientidele lähtuvalt nende eelistustest ja vajadustest – näiteks kingime kõigile programmiga liitunuile sünnipäevaks 10€ väärtuses boonuseurosid. Suurem personaalsus tähendab kliendile tulevikus seda, et ta saab meilt oma ostukäitumisele ja vajadustele vastava isikliku sooduspakkumise,“ lisas Jaanika Terasmaa.

„Meie eesmärk on arendada oma klientide jaoks võimalikult mugav ja laialdast valikuvabadust pakkuv boonusprogramm – oleme jätkuvalt avatud klientide ideedele ja ettepanekutele, kuidas boonusprogrammi just nende ootustele vastavalt veelgi paremaks muuta,“ sõnas Terasmaa.