Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Baltika uus bränd kõlab asjatundjale kui ebaõnnestunud nali

 (22)
Baltika uus bränd kõlab asjatundjale kui ebaõnnestunud nali
Baltika juht Meelis MilderFoto: Jaanus Lensment

Baltika tulevane katusbränd paneb õlgu kehitama: nagu oleks tahetud nalja teha, aga pole väga hea nali välja tulnud, ütles Best Marketing Internationali asutaja ja juht Hando Sinisalu.

Eesti moemaja Baltika teatas täna, et toob turule uue brändi nimega Vérenni, mis koondab multibrändipoed ja e-poe ning neelab Mosaici ja Bastioni kaubamärgid. Jätkatakse Montoni, Ivo Nikkolo ja Baltmani brändidega.

Best Marketing Internationali asutaja ja juht Hando Sinisalu sõnul on Baltika otsus brände konsolideerida iseenesest tark, sest on lootust, et ettevõte saab sellest tugevamaks.

"Iga bränd vajab hoolitsemist, aga kui brände on palju ja ressurssi on vähe - ja Baltikal on kogu aeg see häda olnud, et raha on vähe - siis killustub ressurss paljude brändide vahel, mis on väikesed ja mille eest on liiga vähe hoolitsetud."

Allikas: Äripäev

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare