Tööandja turundus on tõusev teema, kuna inimressurss on Eesti ettevõtetele lisandväärtuse loomisel kõige olulisem sisend,“ ütles agentuuri juht Paavo Heil. „Kuna inimressurssi enam kõigile piisavalt ei jagu, on konkurentsiheitluse raskuskese kolinud tarbijaturult tööjõuturule. Kui varem oli näiteks kütusemüüja konkurent teine kütusemüüja, siis tööjõuturul on kütusemüüja konkurendiks ka rõiva- või raamatupood,“ selgitas Heil.

2014. aasta kolmanda kvartali ettevõtete majandustulemustest selgus, et ainuüksi ühes kvartalis maksid ettevõtted oma kasumite (mitte tootlikkuse kasvu) arvelt ca 200 miljonit eurot rohkem tööjõukuludeks kui aasta varem. See oli küll väga hea uudis töötajatele, kuid sedasi tegutsedes ei ole ettevõtted jätkusuutlikud. Samas on teada, et mainekad tööandjad suudavad täita vabu töökohti palju kiiremini, nad maksavad oma konkurentidest vähem palka ning nende tööjõu voolavus on väiksem.

“Ettevõtjate küsimus ei ole enam, miks peab tööandja turundusega tegelema, vaid nende küsimus on, kuidas atraktiivse tööandja mainet luua,” sõnas Heil.

Brandemi eesmärk on aidata ettevõtetel luua konkurentsieelis tööjõuturul, muutes ettevõtte töötajatele atraktiivseks.
Lisaks Paavo Heilile on agentuuri asutajad Marie Siimpoeg ja Kaisa-Triin Karu.