Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

E-kaubanduse turundusseminar andis vastused küsimustele, mis aitavad e-äri oluliselt kasvatada


E-kaubanduse seminar
E-kaubanduse seminarFoto: Ilmar Saabas

15. novembril toimus kino Artises Eesti E-kaubanduse Liidu ning Ärilehe poolt korraldatud “E-kaubanduse turundusseminar 2019”, mida oli kuulama tulnud pea 150 e-äris igapäevaselt kätt pulsil hoidvat entusiasti.

Päeva oli pikitud kokku 11 esinejat ning 10 erinevat teemat, alates konkurentide luuramisest kuni selleni, kuidas müüa lugu ja toodet, mitte hinda. Päevale tegi toreda alguse aga Taani juhtiv sotsiaalmeedia spetsialist, kelle üks märksõna oli videod, videod ja veelkord videod.

E-kaubanduse seminar Foto: Ilmar Saabas
E-kaubanduse seminar Foto: Ilmar Saabas

Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät kommenteeris, et tore on näha, kui palju ning kui paljudele läheb e-kaubandus korda ning kui võtta e-kaubanduse jätkuv Kalevipoja sammul mitmekümne protsendiline kasv, vaadata jaekaubanduse ja Eesti majanduse pisikest kasvu, on selge, et kasvud tulevad e-müükidest ning seda enam on oluline seda poolt pidevalt edasi arendada ja kvaliteeti tõsta. Eesti e-kaubandus on hästi arenenud, areneb ning heades kätes, küll aga jõudsid ka seminari 10 täiesti erinevat teemat lõpuks kõik välja mobiilsete seadmeteni. Ka e-ostlemine on sel aastal liikunud selgelt mobiilsetesse kanalitesse ning ületamas desktopist ostlemist ja seda enam peaks e-pood toetama mobiilseid kanaleid. Seda nii turundamise kui visuaalse poole pealt.

E-kaubanduse seminar Foto: Ilmar Saabas

E-kaubanduse Liidu hiljutine e-ostlemise uuring paljastas selgelt kasvupotentsiaali olevat ning e-ostlemist pärssivaks teguriks tarbijatelt liigsete andmete küsimise, mida tõid välja ka pea pooled esinejad, kusjuures nii mõnigi esineja tõi välja suured käibekasvud peale ostuprotsesside lihtsustamise. Tegelikult nii lihtne ongi, mida selgem, puhtam, lihtsam visuaal ning kliendisõbralikum ja vaid ostu sooritamiseks vajalike andmete küsimine, toovad rohkem oste. Sellele tasub mõelda!

E-kaubanduse seminar Foto: Ilmar Saabas

Lisaks toodi välja, et järjest kiiremaks muutub mobiilsete kanalite killustatus ja tähelepanu võitmise aeg- reeglina, kui midagi ei meeldi või tundub keeruline teha ostuprotsessis, jäetakse asi katki.
Päeva lõpetas Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu, kes rääkis kuidas saada tasuta pilti ja meediasse ning julgustas e-poode, eriti nädalavahetustel, saatma oma toodete põnevaid lugusid, mis pakuks lugejatele huvi ning ületaks uudiskünnise. Tasub järele proovida ka seda!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare