Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

E-kaubanduse turundusseminarilt saab vastuse paljudele küsimustele

 (2)
E-kaubanduse turundusseminarilt saab vastuse paljudele küsimustele
Turundusseminar

15. november toimub kino Artis saalis E-kaubanduse turundusseminar, kus saad vastuse paljudele praktilistele küsimustele, mis aitavad e-äri oluliselt kasvatada.

Miks su sotsiaalmeediaturundus enam ei toimi? Kuidas tarbijad e-poes käituvad? Kuidas landing page, e-post ja mobiilsed kanalid paremini tööle saada? Kuidas data’t ja targeteerimist Baltikumi meediakanalites paremini ära kasutada? Kuidas luurata konkurente? Lisaks räägib Taani juhtiv sotsiaalmeediakoolitaja sellest, kuidas Facebookis ja sotsiaalmeedias edukalt turundada.

Ajakava:

09.30 – 09.55 Registreerimine ja hommikukohv
Modereerib ART LUKAS, Maksekeskus

09.55 – 10.00 Avasõnad TÕNU VÄÄT, E-kaubanduse Liidu tegevjuht

10.00 – 10.30 Miks enam ei toimi? Mida tuleks järgmisel aastal teistmoodi teha? Adwords, SEO, retargeting, sotsiaalmeedia, sisuturundus DAVID LEDSTRUP (Taani)

10.30 – 11.00 Geoblokk kaob 3. detsembrist. Mida silmas pidada ja kuidas piiriüleselt edukalt kaubelda? CHRISTMAN ROOS, ekspert (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium)

11:00-11.30 Neuroturundus ehk tarbija käitumine sinu e-poes TANEL MEHINE, neuroturunduse ekspert (Tartu Ülikool)

11:30-12:00 Kuidas arendada pidevalt uusi teenuseid ja tooteid – pakiautomaadist sularahakassani ASKO PUKK (Coop)

12.00 – 13.00 Lõunapaus

13.00-13.30 Mobiilne e-ostlemine on võitnud. Kuidas erinevad makseprotsessid tulemusi mõjutavad? ERKI KOLDITS (Zlick)

13.30-14.00 E-äri kasvatamine läbi meiliturunduse ERKKI MARKUS (Smaily)

14.00 – 14.30 Efektiivne remarketing läbi Google Adsi MAREK MEIESAAR (Holini)

14.30 – 15.00 Kogemuslugu: kuidas müüa lugu, mitte hinda? Ebaõnnestumised ja õnnestumised. Müügivõrgu arendamisest väljapoole Eestit PRIIT KALLAS (Iglucraft)

15.00 – 15.30 Kohvipaus

15.30 – 16.00 Armastus esimesest klikist. 3 lugu, kuidas võita minu (loe: kliendi) südant MARI-LIIS RÜÜTSALU (Ekspress Grupp)

16.00 – 16.30 Kuidas luurata konkurente (pakkumisi, sõnumeid, investeeringuid ja reklaamikulutusi, strateegiamuutusi jpm)? INDREK SOOM (Initiative)

16.30-16.45 Lõppsõna

Soodusregistreerimine selle nädala lõpuni.

Rohkem infot leiad SIIT!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare