EASi juht Eesti uuest brändipakkumisest: tean üht valdkonda, kus seda kontseptsiooni kasutama hakatakse

 (5)

EASi juhatuse esimees Hanno Tomberg
EASi juhatuse esimees Hanno Tomberg.Foto: Rauno Volmar

Meil on kindlasti võimalik võtta osiseid ja sellega edasi töötada. Samas peaksime arvestama, kui palju ja kuidas ülivõrdes omadusi Eesti toodetele, teenustele ja üritustele liita saaksime, ütleb EASi juht Hanno Tomberg sotsiaalmeedia postituses hollandlase Peter Kentie Eesti jaoks välja pakutud brändi kommenteerides.

Tomberg pehmendab oma eilsed väljaütlemisi, milles ta kinnitas Postimehele, et väljapakutud lahendus Eestile ei sobi.

Tomberg tunnistab, et Peter Kentiega teemat ühise laua taga arutades tundus see esimesel hetkel ka talle briljantne- lihtne ja lööv.
Tomberg kinnitab, et soovib Peteri mõtteid kuulata ka tulevikus.

„Meil on kindlasti võimalik võtta osiseid ja sellega edasi töötada,“ kirjutab Tomberg, lisades: „Samas peaksime arvestama, kui palju ja kuidas ülivõrdes omadusi Eesti toodetele, teenustele ja üritustele liita saaksime. Olen endiselt arvamusel, et see on väga hea inglise keeles, kuid teistes keeltes kasutada raske.

Küll aga tean üht valdkonda, kus kindlasti Peteri kontseptsiooni kasutama hakatakse - need on meie e-lahendused ja miks mitte ka e-residentsus. Võib-olla peaksime selle peale esimesed lahendused täna ära tegema ja prooviks ka käiku andma."

Eindhoveni turundustegevuse juht Peter Kentie tuleb järgmisel nädalal Tallinnasse. Ta esineb Eesti kuvandi meeskonna juhi Paul Lilje kutsel 2. juunil ettekandega rahvusvahelisel riigi- ja kohaturunduskonverentsil. On see juhuslik tema pakutu täpne ajastus?

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare