James and Brenda Wolfensbergeri „Nameless“ on film, mis avab meile tõelise ja kindlasti osade jaoks šokeeriva pildi sellest, kuivõrd erinevad on aastatuhande vahetusel tehnoloogia ja suhtlusvõrgustike abil üles kasvanud noored oma eelkäijatest,“ rääkis Turunduskino korraldaja Anu-Mall Naarits.

„Seda filmi peaks nägema ennekõike kõik tööandjad ja õppejõud, kes peavad ka y-põlvkonnana määratletud noori igapäevaselt motiveerima ja rakendama. Samuti on see kasulik kõigile turundajatele, kes soovivad seda põlvkonda paremini mõista."

"Nagu me teame, pole see sugugi kerge, sest milleeniumilased tähtsustavad tööd ja karjääri oluliselt tagasihoidlikumalt, kui nende eelkäijad ning töörabamisele ja stabiilsele kuldsetes käeraudades arengukeskkonnale eelistavad nad iga kell häid sõpru, pere, reisimist ja iseseisvat maailma avastamist," rääkis Naarits.

Film Nameless linastub USAs tänavu sügisel, seejärel Euroopas. Filmi ei ole võimalik alla laadida internetist.

„Kuidagi on juhtunud nii, et oleme oma turundusteemaliste filmide näitamisega pälvinud filmilevitajate usalduse ja seetõttu saab selle filmi Euroopa esmaesitlus toimuma just Turunduskino raames Tallinn Marketing Week lõpuüritusena Tallinki laeval Victoria I“ ütles Naarits.

Turunduskino pilet maksab 15€ ning on saadaval Piletilevis.
Filmi „Nameless“ ja milleenimi-põlvkonna kohta saab lisainfot siit.

Turunduskino on turundushuviliste seas kiiresti polulaarsust kogunud formaat, mis toimub Eestis juba kolmandat korda.

Mitmekümne esinejaga esimene rahvusvaheline Tallinn Marketing Week toimub 18.-22. mail sadamas seisvatel Tallinki laevadel ning on suunatud ennekõike neile, keda huvitavad turunduse ja müügiga seotud uuemad trendid.

Lisainfot Tallinn Marketing Weeki kohta leiab Marketingi Instituudi kodulehelt www.mi.ee.
Turunduskino partnerid on: AS Tallink, Linna Ekraanid OÜ, Ring FM, OÜ Stillabunt, Marketingi Instituut.