Marketingi Instituudi ja PÖFFi koostöös ekraanile jõudev 2013. aastal valminud film on Marketingi Instituudi juhi Anu-Mall Naaritsa sõnul kainestav ja näitab, et lõpuks ometi on reklaamimaailmas lõppemas tarbijate lollitamise ajastu ning algamas oma ilusate sõnade eest vastutamise aeg.

See kõik juhtub aga ennekõike tänu tarbijate ülihõlpsale ligipääsule firmade ja toodete tegelike reitingute ja hinnainfole, mida jagavad teised tarbijad, ning inimeste huvile kasutada seda infot oma otsuste tegemisel.

„Üha rohkem ei tee inimesed oma ostuotsuseid nähtud reklaami alusel, vaid hoopis selle alusel, milline on internetis tootele või ettevõttele antud hinnangud ja kommentaarid,“ selgitas Naarits. „Sellel uuel asjatul, mis on järjest enam kanda kinnitamas ka Eestis, on teerajajateks firmad nagu Zappos, Patagonia, Virgin. Samuti Pepsi, kes selle asemel, et kulutada raha järjekordseks telereklaami kampaaniaks, otsustas 20 miljonit dollarit jagada tuhandete tavaliste inimeste jaoks olulistele projektiideedele ja sai vastu kordades suurema tähelepanu kui toonuks ükskõik milline telereklaam.“

Naaritsa sõnul tasuks filmi vaadata kõigil reklaami- ja turundusinimestel ja ettevõtjatel, kelle jaoks rahvusvaheline kommunikatsioon on oluline.