"Telepilt on muutumas kättesaadavaks kõikjal ja igal ajal tänu nutitelefonidelele. Fortumo turundusplatvorm ühendab kaht selle trendi peamist vedurit: pika kogemusega televisiooniettevõtteid ja uusi, digitaalse voogedastusteenuste pakkujaid. Meie platvormi kaudu on neil ettevõtetel võimalik omavahel koostööd teha, lihtsustades uute kasutajate leidmist, maksete kogumist ja lojaalsuse suurendamist," rääkis Fortumo tegevjuht Martin Koppel.

Viimastel aastatel on nutitelefonide arv maailmas televiisorite arvule järele jõudnud. Fortumo platvorm võimaldab erinevates kanalites teenust pakkuvatel ettevõtetel oma kohalolekut võimendada: teleteenuste pakkujad saavad voogedastusettevõtetelt unikaalse sisu, samas kui voogedastusettevõtetel on võimalik kasutada televiisoriomanike olemasolevat ühendust ja maksevõimekust.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele kasutajabaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.

Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist nende mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja sõnumisaatmise lahendusi.

Fortumo platvormi kasutavad tuhanded juhtivad digiteenuste pakkujad, sealhulgas Google, Spotify ja Electronic Arts. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.