New Yorgis ootas sealse aja järgi hommikul kell kaheksa Apple esinduspoe juures 1880 inimest. Osa neist oli seal oodanud päevi.

Mis sunnib inimesi uue iPhone soetamiseks Apple’i poodide juures pikkades järjekordades seisma?

Psühhiaater Daniel Bober selgitas CNBC-le, et tehnoloogiagigant on loonud pop-kultuuri fenomeni, mis ei ole niivõrd seotud toote enda, kui brändi nimega. Lisaks on Apple suutnud panna inimesed tundma, et uue iPhone’iga on nad popid ja lahedad.

Boberi sõnutsi on järjekorras seismine sotsiaalne kogemus. „See on kollektiivi kuulumise tunne. Kui seisad pikas järjekorras, oled sa koos teiste sarnaste inimestega, kes samuti ostavad Apple iPhone’i ja see on tõeliselt lahe,“ selgitas ta „See paneb inimesed tundma, et nad kuuluvad populaarsete tegijate gruppi“.

California tehnoloogiagigant Apple on teatanud, et enne müügi algust on iPhone 6 eeltellimusi rohkem kui neli miljonit.