State Street Global Advisors ja reklaamiagentuur McCann New York tulid märtsis välja selle aasta ühe tunnustatuima reklaamikampaaniaga. Fearless Girl, millest sai võrdõiguslikkuse sümbol. Oktoobri algul oli aga State Street Global Advisors sunnitud maksma 5 miljonit dollarit kompensatsiooni oma naissoost ja mustanahalistele töötajatele, kelle suhtes oli käitunud diskrimineerivalt.

Fearless Girli kampaania puhul selgus põhimõtteline vastuolu ettevõtte avaliku kommunikatsiooni ja reaalse käitumise vahel. Väiksemaid ebakõlasid näeme aga pea iga päev. Kui palju saab ja tohib reklaamis luisata või mitte kogu tõde rääkida? Ja millal läheb see inimestele piisavalt korda, et hääletatakse jalgadega? Ajastul, mil kõik räägivad sotsiaalmeedia toel kõigiga, kipuvad valel olema eriti lühikesed jalad.