Kas teadsid, et Twitteri kaudu saab jõuda arvamusliidriteni?



Twitteri logo
Twitteri logoAFP

Mõjuliidrite kaudu on juba pikemat aega saavutatud turunduses edukaid tulemusi. Kuid tänapäeval kui sotsiaalmeedia on inimesi järjest rohkem ühendanud, on tekkinud läbi selle ka väga selged viisid, mõjuliidriteni jõudmiseks. Hea näitena võib esile tuua Twitteri võimalused, mis on just tuntud kui mõjuliidrite kanal, kuigi Eestis hetkel kasutatakse Twitterit veidi vähem kui teistes riikides, kasvab selle sotsiaalmeedia kanali väärtus kiiresti.

Twitter on maailmas teisel kohal olev sotsiaalmeedia võrgustik. Maailmas on Twitteril üle 300 miljoni kasutaja. Eestis on tänaseks ka juba ca 120 000 aktiivset konto kasutajat. Twitter kasvuprognoos on Eestis aastas 20-25%. 80% Twitteri kasutamisest toimub tänapäeval nutitelefonis.

Twitteris on mõistlik kampaaniaid üles ehitada nii, et info, mida Sa tahaksid et levima hakkaks ka reaalselt sihtgrupini jõuaks ning tooks lõppkokkuvõtteks ka edukaid tulemusi.

Kas teadsid et:

1. Twitteri kampaaniaid luues saad ligi atraktiivsele mobiilikasutajate sihtgrupile, kelleks on väga suurel määral milleeniumi põlvkond, kes vaatab päevas mobiili ca 150 korda.

2. Twitteris säutsudes oled avalik kõikidele, seega tasub täpselt mõelda mida ja kuidas postitada.

3. Twitteris näevad kõik kõike. Igaüks võib tulla su kontole, vaadata sinu profiili ja postitusi ning sind jälgima hakata.

4. Twitter on mõeldud kiireks, momendikeskseks, elavaks ja globaalseks vestluseks.

Loe veel

5. Twitter ei filtreeri sisu ehk kõik mida sa postitad jõuab ka järgijatele kohale.

6. Twitteris postitades tasub stimuleerida interaktsiooni tekkimist - see on selle kanali mõte.

Tallinn Marketing Week seminaril „Mõjuliidrite kampaaniad" saad teada kuidas Twitteri vahendusel mõjuliidriteni jõuda. Seminaril esinevad: Scott Thwaites, partner ja tegevjuht EMEA, @Twitter (SWE), Matis Metsala, Eesti maajuht /HTTPool Baltics, Rene Poljakov, tegevjuht / Fitlap.ee, OÜ Fitnessteam. Esinejate paneeldiskussioon toimub teemal "Mõjuliidrite kampaaniate võimalused ja ohud". Ainulaadse metoodikaga networking-workshopis genereerime palju uusi ideid innovatiivsete mõjuliidrite kampaaniate jaoks.

Vaata lisaks www.tallinnmarketingweek.com

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare