Tegemist on läbi aegade suurima turundussündmusega, kus peateemaks saab olema loovuse ja äri ühendamine.

Kandidaatide esitamine 18ndat korda toimuvale Loovusfestivalile Kuldmuna, kus tunnustatakse käesoleva aasta parimaid reklaamimaailma tegijaid, algab veebruaris. Kuldmuna konkursi ja auhinnagala korraldajaks on Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL).

“Reklaamimaailma oodatuimale konkursile “Kuldmuna” saab töid esitada reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, turundusliku PR ning üritusturunduse kategooriasse. Lisaks kuulutatakse välja parim agentuur, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija saab pärjatud Elutööauhinnaga, “ selgitas ETKALi juht Lola Tehver.

Kõiki töid hindavad tunnustatud eksperdid, zhüriide esimehed on rahvusvahelise kogemusega erialal töötavad inimesed. Möödunud aastal kandideeris Loovusfestivalil Kuldmuna kokku 409 tööd.

Loovusfestivali Kuldmuna raames toimub lisaks ka Noortekonkurss Pesamuna, kus saavad mõõtu võtta kuni 28-aastased loojad.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.