Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Kuldmuna noortekonkurss Pesamuna sai stardipaugu

 (1)
Kuldmuna noortekonkurss Pesamuna sai stardipaugu
Foto: Ilmar Saabas

Tähelepanu, valmis olla, start! Loovusfestivali Kuldmuna Pesamuna konkurss annab täna kella kümnest taas noortele ja andekatele võimaluse ennast proovile panna ning esitada 48 tunni jooksul oma originaalne, nutikas ja loovusest pakatav võistlustöö.

Loovusfestivali Kuldmuna ja selle noortekonkurssi Pesamuna korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit. Liidu tegevjuht Lola Tehver lausus, et konkursi eesmärgiks on ühelt poolt innustada noori looma üha komplekssemaid ja originaalsemaid tervikkontseptsioone ning teiselt poolt tuua rambivalgusesse uusi ja andekaid noori reklaamiloojaid.

Tänavuse Pesamuna konkursi lähteülesandeks on luua kogukonnale mõeldud kampaania, mis toetaks narkomaania kahjude vähendamisele suunatud keskuse avamist. Lähteülesande koostas Tervise Arengu Instituut (TAI).

"Kuigi kahjude vähendamise keskuste kasu nii sõltlastele, kogukonnale kui ka ühiskonnale laiemalt on rahvusvaheliselt tõendatud, on tegemist ebapopulaarse otsusega nii elanike kui ka otsustajate jaoks - keskuste vajalikkust mõistetakse, kuid keegi ei soovi seda "oma tagahoovi"," märkis TAI kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets.

Noormetsa sõnul peaks kampaania abil olema võimalik suurendada mõistmist ja vähendada vastuseisu inimeste vahel, keda probleem ühel või teisel viisil puudutab. "Usume noorte võimesse näha uusi ja kastist väljas lahendusi ning just seetõttu annamegi neile pureda niivõrd keerulise pähkli," lausus Noormets.

Möödunud aasta lähteülesande esitas Tarbijakaitseamet ning tol korral tuli noortel luua kampaania, mis aitaks internetist "targalt" osta ja oma valikuid analüüsida. Võitjaks osutus Heigo Heinlehe ja Marita Tambelti kampaania "Ära lase end trollida!".

Tänavuse Pesamuna konkursi võistlustöid oodatakse kuni 26-aastastelt reklaamiagentuuride töötajatelt, kõrgkoolide õpilastelt ning ka kõikidelt teistelt vanusepiiri sobituvatelt iseseisvatelt reklaamitalentidelt, kes Kuldmuna raames silma paista soovivad.

Võistlustöid saab kuni 1. märtsini kell 10.00 esitada siin. Pesamuna auhinna võitjad selguvad 16. märtsil toimuval Kuldmuna auhinnagalal. Lisaks paneb TAI võitjatele välja kaks pääset Cannes Lions'i erialafestivalile Lions Health.

Tänavuse Kuldmuna kohta saab täiendavat infot nendelt veebilehtedelt:

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare