Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

KUULA | Turundustäht maailmas mehi ärritanud Gilette reklaamile

 (6)
Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut), Kristel Kongas (BB Finance Grupp) ja Karin Luiga (BDO Eesti)
Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut), Kristel Kongas (BB Finance Grupp) ja Karin Luiga (BDO Eesti)

Milline võiks olla jaanuarikuu eredaim reklaam või turunduslik tegu Eestis või kogu maailmas? Turundusraadio zürii analüüsis seekord seitset reklaami, neist kolme Eestist ja nelja mujalt maailmast, ning andis seekordse Turundustähe kogu maailmas pahaseid reaktsioone kogunud Gilette reklaamile „We believe: The Best Men Can Be“.

Seekordses Turundustähe valimises osalesid lisaks saatejuht Anu-Mall Naaritsale ka Kristel Kongas ja Karin Luiga, kes muuhulgas möönsid, et kuigi nendeni jõudnud parimates Eesti organisatsioonide reklaamides on näha vaevanägemist, siis paraku ei saa me veel sõnumi edastamise oskuste ega ka eelarvetega vastu maailma suurtele nagu Gilette või Briti armee.

Kui saate alguses andsid osa zürii liikmetest teada, et soovivad Turundustähe pigem Eestisse jätta, siis pärast pikka vaidlust ja üksiti kõigi reklaamide analüüsimist, leiti siiski enim kiidusõnu tänaseks Youtubis ligi 750 000 laiki ja üle 1,3 miljoni dislaigi kogunud Gilette mehelike väärtuste konfliktile mänginud klipi aadressil.

Klippi, mis Turundusraadio zürii arvates oli jaanuarikuu Turundustähe vääriline, saad näha siit:

Kes olid teised finalistid ja miks nad Gilettele seekord alla jäid, kuula juba Turundusraadio saatest!