Nii selgub uuringust, et uude firmasse tööle minnes peab 63% vastanutest oluliseks näitajaks, et viimasel aastal oleks ettevõttega liitunud palju uusi inimesi, 57% leiab, et töötajad peaksid ka firmaga väga rahul olema ja 69%, et firma peaks olema varasematel aastatel finantsiliselt hästi esinenud.

Uurides, milline firma on milleeniumlaste jaoks hetkel tugevaima juhtimisega, mainisid 33% vastanutest tehnoloogia-, elektroonika- ja telekommunikatsiooniettevõtteid, 10% joogi-söögiettevõtteid ja vaid 8% leidis, et pangandus- ja finantsteenuste ettevõtted on kindla juhtimisega. Juhis hinnatakse enim strateegilist mõtlemist ja seda, et ta oleks oma töötajate jaoks inspireeriv.

Rahvusvahelisel seminaril leiame vastuseid järgmistele küsimustele: Missuguseks kujuneb nende põlvkondade tarbijakäitumine lähiaastatel ja pikemas perspektiivis? Kuidas nende jaoks peab muutma senist turundamist, müüki ja tootearendust?

Seminar on kõikidele turundajatele, kelle jaoks on oluline jõuda uue põlvkonnani. Keskendume alla 30-stele milleeniumi- ja Z-põlvkonna noortele ning jagame just nende trendiennustusi, turundamisnippe ning kodumaist väärtuslikku kogemust, millest õppida.

Tallinn Marketing Week raames 22.mail kell 11 toimuval praktilisel networking-workshopil „Järgmise põlvkonna turundus“ esinevad: Kristina Dryža, futurist ja trendide ennustaja (AUS); Veiko Hintsov, Deloitte Eesti, juhtiv partner; Elo Võrk, Eesti Telekom, erakliendi mobiili ja mobiilse interneti ning noorte segmendi turundusjuht Ewert and The Two Dragons ja Spotify kampaania elluviija.

Networking-workshopi „Järgmise põlvkonna turundus“ kohta saab täpsemat infot siit.

Kõikide Tallinn Marketing Week seminaride ja esinejatega saab tutvuda siin.