Tagajärgedeks võivad olla null-kasv tulevikus, suuremad looduskatastroofid, mille tagajärjel laostuvad kindlustus ja pangaettevõtted. Võib-olla oleme hiljaks jäänud loomaliikide päästmise osas, kuid veel pole liiga hilja päästa meie tsivilisatsioon. Inimene hakkab tegutsema suure kriisi olukorras. Kui panna meid valiku ette, et kas me teeme valikuid ja muutusi oma igapäevases elustiilis või lõppeb majanduslik tsivilisatsioon, siis me ei kahtle hetkekski - me tegutseme.

Rahvusvahelised ja kodumaised esinejad räägivad Tallinn Marketing Week raames praktilisel networking-workshopil „Mõjuvõimsad trendid", mis toimub 18.mail kell 12 Tallinki laeval Victoria I. missugused on suurimad trendid, mis meid mõjutavad nii tarbijakäitumise, tehnoloogia kui ka moe valdkonnas. Trendiinfo on tavaliselt väga kallis ja kättesaadav vaid suurtele tegijatele, kuid seekord toome uusimad trendid kõikideni.

Seminaril leiame vastuseid järgmistele küsimustele: Millised on uued tulevad tarbijatrendid ning suunad? Kuidas trendid toote ja teenuse protsessi mõjutavad? Kuidas tehnoloogia arenguga kaasa minna? Kuidas 3D printereid maksimaalselt ära kasutada? Kuidas kasutada trende elamuse pakkumises?

Esinejad on Kristina Dryža, futurist ja trendide ennustaja (AUS); Toivo Praakel, Eesti Telekom, võrguarenduse allüksuse juht; Kristina Herodes, Hello! ajakirja moetoimetaja; Kai Reinfeldt, EDM Machinery, turundusjuht.