Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Olav Osolin Prisma kampaaniast: reklaami ei tule nii tõsiselt ka suhtuda

 (8)

Olav Osolin Prisma kampaaniast: reklaami ei tule nii tõsiselt ka suhtuda
Foto: Ilmar Saabas

Oma esimese raamatu avaldanud Olav Osolin analüüsis Prisma raamatuskandaali ja tõdes, et turunduses peabki reklaam kõnetama, vahendab ERRi uudisteportaal.

"Ühest küljest vaatad, et sellise kampaania tegija peaks olema õnnetipul, kõik räägivad sellest, teevad nalja, aga võtavad ka tõsiselt. On kutsutud üles Prismat boikoteerima, eriti kultuuriinimesed on väga verised," rääkis Osolin "Vikerhommikus".

Eile tekkis meedias skandaal, kui raamatusõbrad laitsid maha Prisma jõulukampaania, kus õnnetu näoga laps küsib reklaamplakatitel: "Jälle raamat?" Sama küsimus on plakatitel ka sokkide, küünalde ja kruuside kohta.

"See näitab, et kui nad ei ole seda läbi hammustanud, et on võimalus, et kui laste vastu minnakse, kes niikuinii loevad vähem raamatuid, kui ennevanasti, ei ole seda võib-olla tark teha. Kui seda raamatulõiku poleks kampaanias olnud, siis me sellest täna ei räägiks. See kõik on nagu turundus tänapäeval sigrimigri. Ühelt poolt kasulik, teiselt poolt küsimärgiga," analüüsis Osolin.

Osolin lisas, et kampaaniale sellist tähelepanu saada on väga raske, aga teisest küljest pole väga tark end kultuuri ja hariduse vastu positsioneerida. "Kui vaadata nende jõulukampaania pakkumisi, siis raamatuid seal tõepoolest pole, ehkki nad raamatuid müüvad. Kui nad positsioneerivad ennast raamatute vastu, mida ma ise ei usu, siis nad teeksid väga rumalasti," rääkis Osolin.

Loe pikemalt ERRi uudisteportaalist.


Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare