Password 2016: Kui tahad olla loominguline, hoolitse enda keha eest!



Teemu Arina
Teemu ArinaFoto: Erakogu, Teemu Arina blogi

Stress ja halvad käitumisharjumused oma keha suhtes mõjutavad negatiivselt meie loovust, tõdes tehnoloogiaettevõtja ja juhtimiskonsultant Teemu Arina täna turunduskonverentsil Password 2016.

Mis aitaks loovust suurendada? Teemu toob välja mõned võimalused:

- mõne instrumendi mängimine noorest east alates
- žongleerimine
- meditatsioon
- elektristimulatsioon, mis äratab ellu kahe ajusagara vahelise kommunikatsioonipunkti. See on ka depressiooni leevendaja.
- õige toitumine

Kuidas aga saame biohealth jälgijate abil muuta oma käitumisharjumusi ja seeläbi suurendada oma loovust?

Mõned näited jälgijatest, mille Teemu välja toob:

- Tehnoloogia, mis jälgib, kas hoiad oma keha sirgena või mitte. Kui ei hoia, saadab keha sulle vastava signaali. Seadme abil saab Teemu kinnitusel paari kuu jooksul oma kehahoiakut parandada.
- Pavlok biohealth tracker - kui oled programmeerinud selle jälgima oma treeninguid, siis juhul, kui otsustad trenni asemel diivanil lebada, saadab see sõnumi su sõpradele, kel on omakorda õigus sulle saata elektrišokk.

Mida Teemu soovitab igapäevaselt jälgida?

1. Uni - kui inimene ei maga mitmel ööl hästi, siis mõne päeva pärast on veri nagu diabeetikul, tekib ülekaal, stress.
Kõige olulisem on jõuda sügava uneni - 90 minutit üks tsükkel. Alkohol ja stress võivad mõjutada sügava uneni jõudmist. Beddit on üks vahend, millega und jälgida.
2. Valgus toas - kas valgus toetab päevarütme. On olemas süsteeme, mille abil muuta valgust toas vastavalt päevaosale.
3. Toitumine! – sa oled see, mida sa sööd.
4. Istumine vs seismine - soovitav on kasutada lauda, mille taga saab seista, et metabolism ei peatuks. „ Istumine on minu põlvkonna vähk või tubakas,“ tõdeb Teemu.
5. Liigutamine: tee pidevalt liigutusi, 7 minutit kestev intensiivne treening on kasulik, pole mõtet raisata aega lindil jooksmise peale.
6. E-mail on uus stressitegur – e-mailid on suured loovuse peletajad, stress läheb lihastesse. Selle vältimiseks tee hingamisharjutusi.
7. Jälgi, kui palju kasutad mobiilseid vahendeid. Päeva ajakasutuse statistika näitab, et 11% kasutatakse mobiiltelefoni , 20% arvutit, unele läheb 25% , 44 % muu. See tähendab, et tarbime ja kasutame päevas päris palju meediat. Seega tuleks tõsiselt läbi mõelda, mida me kasutame, soovitab Teemu.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare