Seminaride teemad puudutavad kõiki olulisi trende tänapäeva turundus- ja müügimaailmast.

Sel aastal on kaks päeva pühendatud tervenisti müügi valdkondadele. Müügi kiirenduse seminaril räägime sellest, kuidas tänasel päeval on oluline, et kõik vahendid, mida sa turunduses või müügis kasutad, on suunatud müügiprotsessi lühendamisele, kuidas müügi tõenäosust tunduvalt suurendada ning kuidas kiiremini nö. rahad koju tuua.

Pure šokolaadivabriku omanik Peteris Zimants Lätist jagab nõuandeid, et kuidas kiiresti ja tõhusalt müüki (eksporti) kasvatada ning mitmeid nippe, kuidas müügiprotsessi jõuline hoog sisse anda. Marius Ivanovas HTTPool´ist räägib kuidas analüüsida läbi kodulehe, et mis on need kohad kus sa müüki kaotad ja kus võidad. Samuti annab nõu, milliste lihtsate viisidega sa saad tegevusi oluliselt parandada, mis on eriti oluline neile, kelle jaoks on koduleht peamine müügikanal.

City Motors toob meieni kogemusloo oma kodulehe online chatist kui tõhusast müügi ja klienditeeninduse kanalist.

Sotsiaalne müük on teema, mida võib mõista hästi laialt. Siia alla võib paigutada kõik selle, mis puudutab müüki sotsiaalmeedia kaudu, aga ka muudel suhetel toimuvat müüki. Tegemist on hästi põneva ja kiiresti areneva valdkonnaga.

Jagame nii rahvusvahelisi, kui ka kodumaiseid kogemusi väga ägedatest ja põnevatest toodetest, mida on justnimelt social selling meetoditega turundatud ja müüdud ning kus on saadud muljetavaldavaid tulemusi. Head lood toovad teieni Mikael Lauharanta, Smarp (UK); Allan Martinson, Starship (EST); Erki Tarro, Sepa Jalgpallikeskus (EST) Raimo Matvere, Teeme Ära (EST).

Lisaks katame aktuaalseid teemasid nagu Rahvuse brändimine, Mõjuliidrite kampaaniad, Shopper marketing, Andmepõhine turundus, Design thinking, Narratiiv mitmel ekraanil, Brand journalism ja Inspireerivad trendid.
Seminarid toimuvad eesti ja inglise keeles. Ühe seminari soodushind on 79€+km, mis kehtib kuni 27.märtsini.

Lisainfot Tallinn Marketing Week kohta leiab kodulehelt.