Võitjale järgnesid JCI Estonia MTÜ Killerkoti kampaania, Rakvere linn linna brändi väljakujundamise eest erilise jõulupuu idee kaudu. Pardiralli oma suurepärase heategevusliku kontseptsiooni eest ning Weekend festival, mis on jätnud võimsa jälje üritusturundusmaastikule.

„Internetipõhisel lõpphääletusel sai sel aastal võitja rekordarv hääli võrreldes varasemate aastatega, seega võib väita, et jalgpallikeskus tegi omalt poolt edukat turundust ka aasta turundustähe kampaania ajal, kus saavutati oma fännide abiga niivõrd suur ülekaal teiste konkurentide ees," lausus Anu-Mall Naarits.

„Sepa Jalgpallikoolile andis hääle 190 inimest, mis näitab ilmselgelt kui tugev on sportliku lojaalse kogukonna mõtteviis ja tegutsemistahe. Hea turundus on palju enamat kui vaid väga eriliste asjade tegemine. Tegemist on süsteemse, läbimõeldud, eesmärgistatud tegevusega.“

Sepa Jalgpallikeskuse loomise eesmärk oli parandada Tartu jalgpalliharrastajate treening- ja võistlustingimusi ning leida treeningkeskuse rajamiseks vahendid kogukondliku kaasatuse kaudu. Tänaseks on kõik väljaku ruutmeetrid oma omaniku leidnud ja kokku koguti Eesti spordiajaloo suurima ühisrahastuskampaaniaga 150 000€.

Aasta Turundustähte valivad Turundusraadio kuulajad ja kõik teised inimesed internetihääletusel, kuhu seatakse üles kõik aasta jooksul raadio poolt Nädala Turundustähe pälvinud teod, inimesed ja projektid. Sel aastal oli kandidaate, kelle seast valida, 46.

2013 aasta pälvi Aasta Turundustähe ansambel Winni Puhh ja 2014 aastal Lyoness Eesti OÜ.

Aasta Turundustäht 2015 valimise lugu saab kuulata siit.