Silver Vohu, SEB turunduse- ja kommunikatsioonidivisjoni juht, räägib turundusstrateegiast SEB toimetuses. Istutakse toimetuselaadselt koos, igaüks oma rubriigiga. Vaadatakse oma plaane nagu pensionirubriiki, ajakirja. Puise sammuga ja nädala apteegiga.

Igas oma tegevuses ja uues idees jälgitakse printsiipe.

1.      Suured ideed - põhistatud mõte, mille ümber me sisu teeme. Nt erakliendinõustamine. Suur idee langeb sellisesse mõttesse, et kui Sa ei kontrolli oma raha, siis raha kontrollib Sind. Raha ei ole sõber, raha on vaenlane. Saada kontroll oma raha üle, on saada kontroll oma elu üle.

2.      Kliendi teadmine. Uurime iga päevaselt oma kliente, küsime küsimusi. Kontoris, internetipank, kõne. Iga asja peale öeldakse, et teeme uuringu, saame rohkem teada, aga kui meil on juba 3000lk uuringut, pole seda vaja, vastus tuleb leida selles 3000 lehe seas.

3.      Me ei suru oma toodet ega lahendust peale. Klient on targem, kui me arvame, talle tuleb jätta ruumi oma lahenduseks ja mõttekäiguks.

4.      Lahendus võib olla kogu aeg nähtav. See peab olema uudisväärtuslik, mida me toodame, aga see peab olema ka kestev. See, mida me loome, peab olema kogu aeg leitav.

5.      Kasutada 360 kraadi kommunikatsiooni võimet ära. Sise- ja väliskommunikatsioon on kaasatud. Isegi kui projekt tuleb novembris, tuleb inimene kurssi viia juba praegu, et keegi ei peaks viimasel hetkel sellega tegelema hakkama.

6.      Uudisväärtuslik. Pangal on tohutult informatsiooni kliendi käitumisest, seega tuleb aru saada, mis on kliendi jaoks uudne ja mis teda enam ei huvita.

7.      Kanalite paljusus. Kui me juba loome midagi, vaatame, kui paljudes kohtades saame seda kajastada ja mil moel.

8.      Digitaalselt võimekas. Digitaalseid kanaleid tuleb võimalikult palju ära kasutada.

9.      Mõõdetav. Et oleks võimalik mõjukust mõõta, mitu korda on sisu vaadatud, uuritud. Saab uurida klienditeadlikkust.

Kuidas luua sisu, kus ja kuidas seda kajastada. Kuidas muutused nii indiviidi kui ka ettevõtte tasemel sisse viia?

Rahvusvahelised ja kodumaised esinejad jagavad Tallinn Marketing Week raames praktilisel networking-workshopil „Brand journalism", mis toimub 20. mail kell 11-12.30 Tallinki laeval Victoria I (laev on sadamas), oma praeguse hetke parimat kogemust sisuturunduse järgmise moelähenemise 'brand journalism' valdkonnas. Vaatame seda nii ettevõtte brändi kui ka persoonibrändi vaatenurgast.

Seminaril leiame vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas esitleda informatsiooni vastavalt klientide vajadustele ja soovidele? Kuidas kasutada strateegilist jutuvestjat oma brändi maine kujundamise huvides? Milliseid ajakirjanduslikke tehnikaid kasutada? Kuidas tõsta sihtgrupi teadlikkust? Mida saavad ettevõtete juhid oma brändi maine tugevdamiseks teha?

Esinejad on Maria Rajakallio, SoMe Studio, sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant; Ville Tolvanen, Digitalist Network ja Rome Advisors Oy, Forbes Topp 3 CMO, CDO, digitalist ja digitaalse strateegia juht (FIN); Silver Vohu, SEB Pank, turunduse- ja kommunikatsioonidivisjoni juht. Networking-workshopi „Brand journalism" kohta saab täpsemat infot SIIT.