„Ka sel aastal soovime muuta seni kalli ja elitaarsena käsitletud rahvusvahelise turundusnõu kättesaadavaks ka keskmistele ja väikestele ettevõtetele, samuti avalikule sektorile. Sellest lähtuvalt jätkame uudse ja senisest palju soodsama seminaride sarja „Tallinn Marketing Week“ korraldamist ka sel aastal,“ lausus ürituse peakorraldaja Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist.

„Tallinn Marketing Week seminaride hinnad algavad 79 eurost ning peaksid olema taskukohased ka kõigile mitteproffidele, kes soovivad end turunduse trendide ja tõdedega kurssi viia. Igaüks saab valida endale sobiva paaritunnise seminari ega pea maksma terve päeva või kahe eest, nagu tavalistel konverentsidel. Ning mitmekesist valikut peaks jätkuma nii müügi- kui turundusvaldkonna spetsialistidele,” lisas ta.

„Sellel aastal üllatame osalejaid uudse turunduskruiisi väljasõiduga, mille jooksul on oodata sisutihedat seminariprogrammi ja networking workshopi koos meelelahutusega,“ ütles Naarits.

Tallinki sadamas seisvatel laevadel läbiviidava Tallinn Marketing Week’i seminaridel osalevad nii rahvusvahelised kui kodumaised esinejad. Igal seminaril on 3-5 esinejat ning networking-workshop.

Seminaridel kogutud ideid jagatakse turundusnädala osalejatega. Eestisse tulevad teiste hulgas Scott Thwaites, kes on EMEA tegevpartner ja @Twitter juht Rootsist, kes viitab Twitteri võimalustele, mis on tuntud mõjuliidrite kanalina, seminaril Mõjuliidrite kampaaniad.

Jarno Malaprade, kes Shopper Marketingi seminaril jagab kogemusi Muumimaa müügi aktiveerimisest, John Kennedy Hubspot’ist jagab inbound marketingi kogemusi.

Lisaks katame aktuaalseid teemasid nagu Rahvuse brändimine, Mõjuliidrite kampaaniad, Shopper marketing, Sotsiaalne müük, Müügi kiirendus, Andmepõhine turundus, Design thinking, Narratiiv mitmel ekraanil, Brand journalism ja Inspireerivad trendid.

Seminarid toimuvad eesti ja inglise keeles.

Lisainfot Tallinn Marketing Week kohta leiab kodulehelt www.tallinnmarketingweek.com