Kampaania reklaamis palub ühe laevakaitsja 9-aastane poeg Arseni oma isa aidata.

Balsnack International Holding juhatuse esimehe, Elmar Rusingu sõnul, on nii suure heategevusliku kampaania korraldamine ettevõttele esmakordne ettevõtmine. Kampaania perioodil loodetakse müüa vähemalt 900 000 pakki „Piraat“ sarja tooteid. Sel juhul koguneks MTÜ-le 18 000 eurot.

„Tegemist väga julge ja ägeda mõttega, mis selgelt näitab seda, kuidas ettevõtted ei tegutse mitte ainult oma kasumi nimel, vaid väga selgelt võtavad seisukoha ning toetavad ühiskonna valupunkte,“ kommenteeris turundusekspert ja -koolitaja, Marketingi Instituudi omanik ja juht Anu-Mall Naarits.

Ta lisas, et see on ülimalt oluline noorele milleeniumipõlvkonnale ning tegelikult mõjub see kampaania ka lastevanematele. „Mina esitan nad kindlasti Turundusraadios selle nädala turundusteo auhinnale ja toon turundajatele eeskujuks,“ kinnitas ta.

Sotsiaalmeedias on reklaam saanud samuti hulgaliselt tagasisidet, kuid pigem küsitakse, kas nii karmi teemat on õige ettevõttel oma turundusvankri ette rakendada.