Turundusguru: tarbijamängud on mõttetud

 (10)

Tarbijamäng
TarbijamängFoto: Scanpix, PantherMedia / Jean Petrahn

Inimestele ei meeldi kampaaniarallid ja tarbijamängud, ettevõtjad peaksid rohkem tähelepanu pöörama hoopis sellele, kuidas tarbija brändini jõuab, leiab tarbimisuuringute spetsialist Iivi Riivits-Arkonsuo.

„Võib öelda, et ajaga on tarbija läinud avatumaks ja teadlikumaks,“ ütles Turu-uuringute ASis alates 1997. aastast tarbimisuuringute juhina töötanud Riivits-Arkonsuo intervjuus Äripäevale.

Ta on lähedalt näinud tarbija muutumist ning trende ja leiab, et uus suund tarbimises on elamusturundus, mis eeldab individuaalsemat lähenemist.

Turundajatel tasub tema sõnul teada, milline on tarbija teekond armastatud brändini. Kuidas tekkis huvi, kust tulid impulsid? Mis muutis esmakogemuse eriliseks ja meeldejäävaks? Milline oli füüsiline keskkond, kus brändiga kokku puututi? Kui tarbija loob oma kogemusele tähenduse, siis on bränd muutunud elamuslikuks. Selliste aspektidega tegeleb elamusturundus. Tarbija annab meeldivale kogemusele tähenduse lähtuvalt oma väärtushinnangutest.

Loe pikemalt Äripäevast

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare