Kui Tele2 oli turul alles uus tulija ja teiste tegijatega oli vaja vahemaad kõvasti vähendada, tegid nad tähelepanu saamiseks kingitusi. Sokutasid õige ilma korral ostukeskuste parklates autodele jääkraabitsaid klaasipuhastajate vahele. Need polnud kallid ega kuidagi erilised, oluline oli hästi seostatud sõnum: „Selgem visioon".

Sellise näite toob Vaher ilmestamaks seda, et oluline pole mitte niivõrd kingituse väärtus, kuivõrd see, kuidas suudad sõnumi kingitusega siduda, et see oleks konteksti sobiv ja kohane. Oluline on see, et sihtgrupp saab aru, millele see kutsub.

Sageli küsitakse neilt: mis teil pakkuda on? Meil on kiiresti vaja. Kiirustamine ahendab oluliselt kliendi valikuid, kiirlahendused on kallimad ja ei pruugi ettevõtte üldise turunduse seisukohast olla parimaks valikuks. Suuremad ettevõtted planeerivad selliseid asju pikalt ette, näiteks jõuludeks valmistutakse juba juulis. Siis on eelarve ja valikute osas võimalusi rohkem. „Hotellid nagu näiteks Viru ja Palace mõtlevad must be asjad ikka pikalt ette," lisab Vaher.

Stillabunt OÜ valmistab kliendi tellimusel kingitused ja organiseerib nende jõudmise ka lõppkliendini. Vaheri sõnul jagunevad nende tooted kaheks: korporatiivset identiteeti väljendavad tooted ja kingitused klassikalises tähenduses.

„Logoga pastakas pole kingitus," selgitab Vaher. Läbi selliste toodete või ka näiteks töötajate rõivaste loob ettevõte oma näo. „Inimene tunneb end turvaliselt, kui ettevõte on ühtlustanud oma müügiprotsessid. See on väga oluline usalduse tekitamise võimalus."

Kingituste osas on Vaher aga kindlalt seda meelt, et hea idee kaalub üles kallima kingituse. „Raha on lihtsam investeerida, kui istuda maha ja mõelda, mida tahame öelda. Parem lahendus saab tulla siis, kui töötame koos ja panustame pigem sisule, kui välisele vormile."

Näiteks toob ta hotelli, kus kujundati Eesti teemalised toad. Kommi asemel oli padjal kotike soolaga. Ehk, et elamused on elu sool.