"Kõige odavamad ja efektiivsemad turunduskanalid on alati digitaalsed kanalid, kuid need ei pruugi piisavad olla," lausus Vitrano. Kas sa suudad näiteks Twitteris 140 tähemärgi raames öelda midagi huvitavat nii, et laiemat kampaaniat pole vaja, küsis ta ja lisas, et erinevate meediakanalite integratsioon on oluline.

Kaasaegne meedia töötab tema hinnangul nii, et sa pead inimesed pealiskaudse meediaga konksu otsa saama. Tänapäeval pole enam seda võimalust nagu vanasti, et sa juhid ilusat reklaamkampaaniat, mis on kunstiline ja poeetiline või annad TV-reklaami kaudu infot. Kuna inimeste tähelepanu ulatus on muutunud palju laiemaks, tuleb selle eest võidelda ning kliendisuhet alustatakse lühikeste sõnumitega.

Küsimusele, milline turunduskanal on Ameerika ettevõtjate hulgas kõige populaarsem, vastas Vitrano: "tõenäoliselt on see endiselt e-kiri. Enamus infot läheb välja e-kirjade kaudu. Kasutatakse erinevaid kanaleid, kuid see on vahend, mis endiselt töötab."

Vitrano ei alahinda turunduse tähtsust, kuid unikaalne toode on tema hinnangul alati parem. "Parim reklaam on silmapaistev toode, millesse on turundus sisse ehitatud." Jutusta oma toote lugu targalt, disaini seda nii, et see poleks ainult funktsionaalne, väldi liigset pakendamist ja jälgi, kas kasutatav materjal on taaskasutatav või toksiline ja hinnasta toode vastavalt sisule. Kõik ei pea olem perfektne või "roheline", kuid need on asjad millega toodet ostes arvestatakse.

"Kaugel sellest, et hea toode müüks ennast ise, kuid tal on selleks potentsiaali. See pole nii lihtne ja ei saa öelda, et turundus ei loe, kuid toode on olulisem," tõdes ta.

Tegutsemiseks väikesel turul nagu Eesti, soovitas ta otsustada, millele tahetakse keskenduda, kas raha teenimisele või kvaliteedi arendamisele ühiskonnas. Küsida tuleks, mida soovib ühiskond rohkem näha? "Kas ainult rohkem raha või on seal teisi aspekte veel – rohkem innovatsiooni ning sellega seotud võimalusi. Ning kas on võimalus luua ettevõtted, mis innovatsiooni arengut kiirendavad." Raha peaks olema Vitrano arvates muu tegevuse tulem.

Vitrano on ka ettevõtlusmentor, seda peamiselt toitlustamise ja sotsiaalse ettevõtluse valdkondades. Ameeriklane, kes alustas oma karjääri reklaaminduses ja liikus sealt edasi ettevõtlusesse, on käivitanud mitmeid sotsiaalse innovatsiooni ettevõtteid, neist suurimad on kiirtoidubränd Naked Pizza ja loovagentuur Trumpet.