EKA moedisaini tudeng Kertu Kivisik selgitas, et reklaami loomisel lähtuti asukohast ning näituse kontseptsioonist. Ideeks sai luua midagi müstilist, säilitades puhtus ja lihtsus. Põhirõhk otsustati panna fotodele. Nendele lisatud kujundusega sooviti vihjata näituse välimusele, kus iga tudeng ehitas oma eksponeeritava loomingu ümber struktuurse ja õhulise kesta.

Žürii esindaja Kerstin Raidma ütleb, et reklaamis oli kohe tunda Eesti Kunstiakadeemiale omast ja sobilikku disainerikäekirja, samuti eristus ta hästi muust igapäevasest reklaamist, torgates silma puhta ja minimalistliku käsitlusega. Mood ja seda eksponeeriv reklaam peabki käima sammukese ajast ees, pakkuma ilu, uudsust ning ka pisukest šokki. Tekkis kohe tunne, et reklaam on hästi omaksvõetav sihtgrupile ning tekitab uudishimu teisteski. Julgustaks hea näite esiletõstmisega EKA graafilise disaini tudengeid reklaamivaldkonnas kätt proovima ja silma paistma!

Žürii märkis ära ka Saaremaa Lihatööstuse ja Kõrgema Sõjakooli reklaamid.

Eesti juhtivad ajalehed valivad iga kuu parimat trükireklaami. Konkursil osalevad kõik Äripäeva, Õhtulehe, Ekspress Meedia ja Postimees Grupi lehtedes ilmunud reklaamid ja erilahendused, mis eristuvad idee värskuse, kõrge kunstilise ja tehnilise teostuse ning konteksti sobivuse poolest. Töid hindab reklaamiekspertidest koosnev žürii. Aasta parim selgitatakse kuude võitjate seast. Võidureklaami tellinud klienti ootab Cannes Lions 2017 delegaadipakett.