Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

VAATA, millised trükireklaamid valiti kvartali parimateks

 (1)

VAATA, millised trükireklaamid valiti kvartali parimateks
Foto: Ester Vaitmaa

Eesti juhtivad ajalehed valivad alates selle aasta algusest iga kuu parimat trükireklaami.

Jaanuari parimaks ajalehereklaamiks valiti Tõlkebüroo Muupel brändireklaam, mis üllatas oma reklaamide sarjas eelkõige lihtsusega. Sõnad, millega ettevõtte igapäevaselt oma töös toimetab, on reklaamis osavalt ära kasutatud läbi huumoriprisma.

Reklaami saad vaadata siit.

Lisaks tõi žürii jaanuaris välja veel rätsepatööna valminud Õhtulehe ja Haigekassa koostöös sündinud kalendri ja Swedbanki originaalseid lahendusi.

Reklaami saad näha siit..

Veebruari parimaks reklaamiks valiti Hektor Light reklaam. Žürii tunnustas Hektor Light tööd, sest see reklaam on hea näide lihtsusest ja maitsekusest. Toode ei domineeri liialt ning selgelt on välja toodud firma loosung. Sõnum, mis peab tarbijani-inimeseni jõudma, on üheselt mõistetav. Emahirv annab reklaamile aga pisut müstilist varjundit.

Reklaami saad vaadata siit.

Žürii märkis veebruaris ära ka Volkswagen Polo reklaami, mis paistis silma spetsiaalselt vene lugejale mõeldud sümpaatse kalambuuri kasutusega.

Loe veel

Reklaami saad vaadata siit.

Märtsikuu parimaks tunnistati „Uus ja kuum!", ABC Kinga mitmeti tõlgendatav ja palju resonantsi tekitanud reklaam. Kuigi idee ise polnud ehk kõige värskem, tagas võidu eelkõige selle töö suurepärane fotolavastus ja kunstiline teostus, mis tabas täpselt sihtrühma.

Žürii tõstis märtsis esile ka järgmised lahendused: NO99 „Kõnts" kui ülihea graafilise teostuse näide; Eesti Leivatööstuse Rukkirääk, kui oskuslik tarbijamängu esitlus prindis; Info-Auto Fordi reklaamide tähelepanu köitev värviline seeria neljal järjestikusel leheküljel ning Statoili pretensioonitu Aitäh!

Praegu hoiame silma peal aprillikuu reklaamidel, et siis maikuus valida juba ka naljakuu parim trükireklaam.

Eesti juhtivad ajalehed valivad iga kuu parimat trükireklaami. Konkursil osalevad kõik Äripäeva, Õhtulehe, Ekspress Meedia ja Postimees Grupi lehtedes ilmunud reklaamid ja erilahendused, mis eristuvad

idee värskuse, kõrge kunstilise ja tehnilise teostuse ning konteksti sobivuse poolest. Töid hindab reklaamiekspertidest koosnev žürii. Aasta parim selgitatakse kuude võitjate seast. Võidureklaami tellinud klienti ootab Cannes Lions 2017 delegaadipakett.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare