Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

YouTube taas surve all. Miks võtavad mitmed firmad oma reklaame sealt ära?

 (1)

YouTube
YouTubeFoto: Danny Gys

Mitmed brändid on võtnud oma reklaamid taas YouTube'i keskkonnast ära, pärast seda, kui The Timesi lugu näitas, kuidas reklaamid ilmuvad videote kõrval, kus näidatakse lapsi „ebasobilikes" või „häirivates" klippides. Teiste firmade seas on Iceland, O2 ja Which?.

YouTube on pärast artikli ilmumust sulgenud mõned kanalid, mis sisaldavad ebasobivat ja häirivat materjali. Nagu näiteks Toy Freaks, mille sisu oli kokku kogunud seitse miljardit vaatamist.

YouTube sattus ettevõtete massilise boikoti alla ka mitu kuud tagasi, kui selgus, et reklaame kuvati sisu juures, mis sisaldasid valgete ülemvõimu propageerivat ja terroristlikku sisu.

„Me võtame laste turvalisust väga tõsiselt ja meil on laste ohtu seadmise vältimise suhtes väga selge poliitika. Hiljuti me karmistasime reegleid veelgi. Ei ole alati selge, kas üleslaadija soovib just meie reegleid rikkuda, aga me võime ikkagi videoid eemaldada, et vaatajaid, üleslaadijaid ja lapsi kaitsta. Toy Freaki kanali kustutasime, kuna nad rikkusid meie reegleid. Me koostame laiema ülevaate sellisest sisust koos ekspertgrupiga Trusted Flaggers," teatas Google oma avalduses.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare