Harvey Millington teenis 100 000 naela müües autoomanikele paberist väljalõigatud disainitud kaardikesi, mis tuletab neile meelde, millal nad peavad oma autoga seotud tasusid maksma. Selle raha eest ostis ostis ta 1,2-hektarilise maatüki 40 000 naela eest, et sinna teha luksuslik laagriplats. Armas idee? Geniaalne rahapaigutus.

Enne veel kui ta oma plaanidega alustada sai, pöördus tema poole kinnisvaraarendaja, kes soovis maa ära osta. Koolipoiss ütles ajalehele, et farmeritest naabrid olid nõus oma maad müüma ning nad vajasid nüüd tema tükki, et ehitama hakata.

„Ma ei olnud kindel, kui palju nad maatüki eest maksta soovivad, aga kui nende pakkumine oli 2 miljonit naela, siis oli see liiga hea, et seda mitte vastu võtta," ütles noor ärimees.

Harvey alustas oma äri tootega Tax Disc Reminder. Tal tekkis idee pärast seda, kui valitsus andis teada, et autoomanikul ei ole enam kohustust panna aknaklaasile tähtavale kohale paberil infot automaksu kehtivusaja kohta. Poiss nägi, et sajad juhid hakkasid kehtivusaega unustama ja said trahvi. Nii hakkas ta müüma paberist välja lõigatud kena kujundusega diskette, mil hinnaks 4 naela tükk.

Poisi isa andis talle 2000 naela, et maksta veebilehe loomise eest. Lisaks soetati lõikeaparaat, tehti kaheksa erinevat disaini ja ka veidi reklaami. Vähem kui kahe kuu pärast oli poisil 400 tellimust nädalas.

Isa Howard ütles ajalehele Sun: „Ma olen talle õpetanud, et teha tuleb rasket tööd, et elus edasi minna. Ta on mõistlik kutt ja lihtsalt väga hea ärimees."

Harvey sõnul on tema unistus siiski saada politseinikuks. Raha ei ole teda selgelt rikkunud.