Jaanuari lõpus kihas sotsiaalmeedia Eesti ettevõtte üle, mis otsis rahastust ühisrahastusplatvormi Fundwise abil. Ettevõtte DM Assembly Line OÜ kampaania kirjelduse kohaselt soovis ettevõte hakata tootma nutikaid koerakuute, mille hinnaklass küündis lausa 27 000 euroni.

Tänaseks on koeravillade kampaania ühisrahastusplatvormilt eemaldatud. Fundwise’i tegevjuhi Henri Laupmaa sõnul kogus projekt küll soovitud 100 000 eurose rahastuse kokku, kuid ettevõtet tabasid ootamatud raskused ning seetõttu otsustas DM Assembly Line OÜ projekti Fundwise’is peatada.

“Ilmnesid mõningased tõrked tootmises, millega tegeletakse ja mis paraku muutsid mõnevõrra olukorda, mis valitses kampaania ajal,” kommenteeris DM Assembly Line OÜ tootejuht Hegert Lepik ja lisas: “Seega on ainult õiglane, et hetkeseisu arvestades kannab Fundwiseerikontole kantud investorite raha tagasi.”