A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi sõnul on long drink’ide turg Eestis endiselt tõusev, mistõttu on ettevõttele oluline pidev tootearendus ning seeläbi turuliidri positsiooni kindlustamine.

“Eelmisel aastal kasvas A. Le Coq’i long drinkide müük 21,5%, mis näitab, et tarbijad eelistavad jätkuvalt kergeid ja karastavaid lahjasid jooke,” lausus Noop. “Oma tootearenduses püüame alati jälgida trende, seega usume et populaarsest mango-mojito kokteilist inspireeritud A. Le Coq Gin Mohhiito leiab koha tarbijate maitseelistuses algaval hooajal,” kommenteeris Noop uut jooki.

A. Le Coq on Eesti gin long drink´ide turuliider, ettevõttele kuulus 2007. aastal 48% turuosa. A. Le Coq'i tooteportfellis on lisaks uuele Gin Mohhiitole Gin Pink, Gin Safari, Gin Long Drink Grapefruit, Gin Long Drink Blue Ice, ja Gin Long Drink Energy.