Eestis oli A. Le Coqi turupositsioon mullu tugev kõigis peamistes tootegruppides ning ettevõte on endiselt 40-protsendilise turuosaga Eesti õlleturu liider, teatas Olvi kontsern börsile. Aasta varem oli A. Le Coqil 42-protsendiline turuosa, vahendas BNS.

Long drink'ide segmendis oli A. Le Coqi turuosa kontserni andmetel 55 protsenti ja siidrite osas 44 protsenti.

Möödunud aastal oli A. Le Coqil keskmiselt 313 töötajat võrreldes aasta varasema 311 töötajaga. Kontserni töötajate koguarv kahanes aastaga 1977 inimesele võrreldes aasta varasema 2032 töötajaga.

A. Le Coq müüs mullu 134 miljonit liitrit jooke võrreldes 133 miljoni liitriga aasta varem. A. Le Coqi eksport ja maksuvaba müük kahanes 13,4 protsendi võrra 5,1 miljonile liitrile.

Long drink'ide müük kahanes ettevõttel mullu viis protsenti, õlle- ja siidrimüük jäi endisele tasemele. Mahlade müük kasvas kaks protsenti, samas kui karastusjookide, sealhulgas kalja, müük kahanes seitse protsenti 2011. aastaga võrreldes. Mineraalvee müük kasvas ligikaudu 13 protsenti.

Olvi kontserni käive oli mullu 312,2 miljonit eurot ehk 9,5 protsenti rohkem kui aasta varem. Soome andis käibest 120 miljonit eurot võrreldes aasta varasema 119,8 miljoni euroga, Baltimaad 175 miljonit eurot võrreldes aasta varasema 140,6 miljoni euroga. Valgevene käive oli 59 miljonit eurot võrreldes tunamulluse 39,6 miljoni euroga.

Kasumit teenis kontsern mullu kokku 30,5 miljonit eurot ehk 14,4 protsenti rohkem kui aasta varem.