Aasta Turundustäheks valiti Winny Puhh


Winny Puhh
Winny PuhhFoto: Eero Vabamägi

Turundusraadio tegi aasta viimases saates teatavaks 2013. aasta Turundustähe, kelle valisid raadiokuulajad. Aasta Turundustäheks 2013 sai ansambel Winny Puhh oma rahvusvahelise tähelennu eest, edestades teisele kohale jäänud tudengisatelliidi ESTCube kosmosesse saatmist ja kinnisvarafirma LVM kampaaniat „Müüdud 90 päevaga".

Turundusraadio saatejuhi Anu-Mall Naaritsa sõnul oli Winny Puhhi võit enam kui 300 raadiosaate fänni poolt antud hääle seas ülekaalukas ja üllatuslik. Tema sõnul tuleb hääletustulemusi vaagides tõdeda, et Winny Puhh on oma tegevusega puudutanud ja mõjutanud rohkemaid inimesi kui esmapilgul arvata võiks, sealhulgas turundushuvilisi.

Ansambli Winny Puhh produtsendi ja muusikalise juhi Silver Lepaste sõnul puudub nende ansamblil küll teadlik turundusskeem, kuid kõigil liikmetel on piisavalt nutti, et osata asju suureks ajada. „Tegeleme aktiivselt äraütlemistega, valime hoolikalt, kellega koostööd teha," avas Lepaste edu toonud taktika tahke. Bändijuht lisas, et päris kindlasti pole nad ei enne ega pärast Rick Owensi kuulsat moesõud asju juhuse hooleks jätnud, on teinud filmi, jne.  Suurenenud tuntus on viinud ka oluliste esinemispakkumisteni, mis on alati sündinud tellija initsiatiivist. Ansamblile maailmakuulsust toonud esinemist Rick Owensi moesõul saab vaadata siit.

Teiseks hääletasid Turundusraadio fännid ESTCube tudengisatelliidi kosmosesse saatmise ja kolmandaks tuli LVM Kinnisvara kampaania „Müüdud 90 päevaga". Esikuuikusse pääsesid veel „Uma Pido 2013", Navitrolla maalid Võru kortermajade välisseintel ja telesaade „Su nägu kõlab tuttavalt".

Kokku kandideeris Turundusraadio Aasta Turundustähele 34 erinevat sündmust, mis olid aasta jooksul pälvinud raadiolt nädala turundustähe tunnustuse.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare