Hetkel pole veel selge, kas Meyer pani oma ameti ise maha või soovitati tal ennetavalt lahkuda. Samas viitab selline samm, et probleemid autoklubis on sügavamad kui seni on avalikult räägitud.

Peter Meyer ise kinnitas pärast skandaali algust, et ei astu tagasi, kuid nüüd näib tema arvamus olevat järsult muutunud. Viimati kinnitas ta oma jätkamist laupäeval.

Meyer oli ADACi president aastatel 2001 kuni 2014, enne seda tegutses ta 1999 kuni 2001 asepresidendina.

Lähipäevil peaks avalikuks saama ka vähemalt osa Deloitte koostatud raportist, see tõotab ADACi maailmas tõsiseid raputusi.

Skandaal ADACi ümber puhkes jaanuari keskel, kui ilmnes, et klubi manipuleeris aastaid aasta auto valimiste tulemustega.

Esimesena oma töökoha kaotanud ADACi kommunikatsioonidirektor Michael Ramstetter tunnistas, et kümnekordistas aasta auto valimistele laekunud häälte hulka. Nii kasvasid võiduka Volkswagen Golfi poolt antud 3409 häält Ramstetteri sekkumise tulemusena 34 299 hääleks.
ADACi tegevjuht Karl Obermaier kinnitas siis, et tegu oli Ramstetteri omavoliga, mitte üleüldise valetamisega.

19 miljoni liikmega ADAC on Saksamaa üks mõjukaimaid autondusega seotud organisatsioone, kes tegeleb aktiivselt ka lobitegevusega.