Adcash pälvis ettevõtluskonkursil kaks auhinda

 (2)
Aasta uuendaja ja konkurentsivõimelisim  keskmise suurusega ettevõte Adcash. Auhinnaga Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.
Aasta uuendaja ja konkurentsivõimelisim keskmise suurusega ettevõte Adcash. Auhinnaga Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.Foto: Ilmar Saabas

Eile tunnustas EAS Eesti parimate ettevõtete galal internetireklaamifirmat Adcash aasta uuendaja tiitliga. Samal galal anti Adcashile üle ka konkurentsivõimelisima väike- ja keskettevõtte tiitel. Online- ja mobiilireklaame ligi 200 riiki vahendav Adcash pälvis aasta uuendaja tiitli tänu iseteeninduskeskkonna tehnoloogiale, mis suudab leida reklaamija eesmärkidele sobivaima sihtrühma mitmete miljonite veebikasutajate seast.

Adcashi loodud tehnoloogia analüüsib kasutajate käitumist, et iga reklaami kuvamine oleks väärtuslik nii reklaami nägijale kui ka reklaami tellijale. Tunnustuse pälvinud iseteenindusplatvormi töötas välja Adcashi meeskond, kuhu kuuluvad IT-spetsialistid, programmeerijad, insenerid jpt peamiselt Eestist, Bulgaariast ja Prantsusmaalt.

„Meie jaoks ei ole innovatsioon valikukoht, vaid reaalne vajadus ning meil on siiralt hea meel, et oleme just Eestis edukalt loonud konkurentsivõimelise ja innovatsioonilise reklaamiplatvormi. Soovime kõikidele Eesti start-up'idele edu ja loodame, et meie tegevus tiivustab ka teisi ettevõtteid oma ideid eksportima. Rõõmustame kogu meeskonnaga selle suurepärase teetähise ja meie ettvõtte tunnustamise üle. Meie jaoks on see alles algus!" ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

„Reklaami peamine eesmärk on viia kaks asjast huvitatud osapoolt, reklaamija ja potentsiaalne klient omavahel kokku. Selleks töötasime välja iseteeninduskeskkonna, mille vahendusel saab küllaltki täpselt määrata sihtrühma, et reklaam jõuaks päriselt nendeni, kelle jaoks see on vajalik teave. Kui reklaam on inimese jaoks huvipakkuv ja kasulik, siis oli selle kuvamine kasulik ka reklaami tellija jaoks. Meie tehnoloogiaga on veebis reklaamimine varasemast operatiivsem ja süsteemsem, tänu sellele ka kuluefektiivsem," lisas Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Adcashi väljatöötatud tehnoloogiat saavad kasutada nii alles alustavad väikeettevõtjad kui ka rahvusvahelised ettevõtted. „Ka väike kohalik pitsakohvik saab meie kaudu reklaamimisel väga täpselt määratleda oma sihtrühma ja reklaami ka väga täpselt ajastada. Näiteks saab lõunapakkumiste reklaamiga jõuda just lõuna ajal kohviku piirkonnas liikuvate mobiilikasutajani, et kutsuda neid enda juurde pitsat sööma. Loomulikult eeldab selline lähenemine tehniliselt tohutu andmestiku läbitöötamist ja täpset programmeerimist, kuid see on võimalik," selgitas Adcashi reklaamivõrgustiku tööpõhimõtet tegevjuht Thomas Padovani.

Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 150 000 veebilehele ja sadade miljonite unikaalsete kasutajateni. Adcashi kliendid on nii reklaamijad kui ka reklaampindu pakkuvad veebilehed ja portaalid.

Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Mehhikos, Hiinas, Indias ja Eestis. Adcashi kliendid on peamiselt suurfirmad ja tuhanded rahvusvahelised ettevõtted üle maailma, nende hulgas maailmakuulsad brändid nagu Alibaba, Ubisoft, EA sports, William Hill, Bwin, Ladbrokes jne.

Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Bulgaarias Sofias, Mehhikos Queretaros, Prantsusmaal Pariisis ja Hispaanias Barcelonas. Adcash annab Eestis tööd 90 inimesele, kokku töötab Adcashis 145 inimest.

EE konverents
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare